loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از «پدران آسمانی» در یادواره شهدای جامعه پزشکی

سه‌شنبه 17 دی 1392

سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محسن کاظمینی، فرمانده سپاه محمد‌رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و محمد رییس‌زاده، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار می‌شود.

برای این یادواره که از رییس دانشگاه‌های علوم‌پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی، مسوولان، مدیران وزارت بهداشت، درمان، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها دعوت شده است، از کتاب «پدران آسمانی» که درباره شهیدان جامعه پزشکی نوشته شده است، رونمایی خواهد شد.

همچنین در حاشیه این یادواره برخی دستاورد‌های فرهنگی در زمینه شهیدان حوزه بهداشت و درمان چون کتاب، نرم‌افزار و... به نمایش در می‌آید.

سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ چهارشنبه، 18 دی‌ماه 92 و از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 13 در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی در تهران، اتوبان شهید همت غرب، بین بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و شهید چمران، دانشگاه علوم پزشکی ایران واقع است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط