loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادواره شهدای کربلای پنج امروز برگزار می‌شود

پنجشنبه 26 دی 1392

یادواره شهدای کربلای پنج با رونمایی از کتاب «کفش‌های پدرزن» نوشته محسن بغلانی در یادواره شهدای عملیات کربلای 5 همراه خواهد بود. این کتاب به زندگینامه سردار شهید مجید داوودی می‌پردازد.

در یادواره شهدای عملیات کربلای پنج که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سرداران علی فضلی، عبد‌الله عراقی، اسد‌الله ناصح دعوت شده است، از تمبر یادبود سرداران شهید کربلای پنج نیز رونمایی می‌شود.

همچنین قرار است احمد قاسمی، فرمانده گروه فجر گردان حضرت زینب(س)، ابراهیم رضا‌پور، فرمانده گروه دوم گردان امام سجاد(ع) و محمد عدالتی جانشین گردان حضرت علی اصغر(ع) نیز که در شب نخست عملیات کربلای 5 با نیرو‌های عراقی درگیر شده بودند به خاطره‌گویی بپردازند.

آیین رونمایی از «کفش‌های پدرزن» امروز، 26دی‌ماه 92 و از ساعت 14 و 30 دقیقه در میدان حر، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان کمالی، خیابان کاشانی، حسینیه سید‌الشهدا(ع) برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط