loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» منتشر شد

شنبه 19 بهمن 1392

کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» تحلیلی پیرامون نفرت، نفرین و مرگ دشمنان بشریت در قرآن و روایات تألیف «اسدالله محمدی‌نیا» منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» دربردارنده پنج فصل نظیر «علت مرگ بر دشمنان و آمریکا؟!»، «نفرین و لعن و طلب مرگ برای دشمنان توسط پیامبران در قرآن کریم»، «نفرت و نفرین اهل بیت (ع) از ظالمان»، «مرگ بر آمریکا در کلام امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب» و «علت لعن و مرگ بر دشمنان (آمریکا، اسرائیل، انگلیس و ...)» دارد.

از بخش‌های این کتاب هم می‌توان به «مستکبر و شیطان بزرگ در قرآن کریم»، «مرفهین بی‌درد کیانند؟!»، «مرگ بر افکار باطل و خرافی»، «حضرت علی (ع) نسبت به برادرش»، «لعنت دائمی بر خواص منحرف»، «مرگ بر آمریکا در کلام امام خمینی (ره)»، «آرزوی مرگ گفتن بر آمریکا در کل جهان» و «شعار (مرگ بر آمریکا) در کلام رهبر فرزانه انقلاب»، اشاره کرد.

در کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» درباره «مرفهین بی‌درد کیانند؟!»، می‌خوانیم: در قرآن کریم روی یکی از کسانی که تأکید شده مُترفین و مرفهین و ثرتمندان بی‌درد هستند، افرادی که در ناز و نعمت بزرگ شده‌اند و غافل و بی‌خبرند از اینکه توده مردم چگونه در سختی به سر می‌برند.

همین مرفهین بی‌درد بودند که در برابر پیامبر ایستادند و بزرگترین مانع راه خدا و سعادت بشر بودند و همین‌ها بودند که مورد لعنت و غضب خداوند قرار گرفته‌اند و به عذاب ابدی گرفتار شدند.

امروز هم همین بی‌دردها بزرگترین مانع راه رشد انقلاب و منشأ فشار اقتصادی بر عموم مردم هستند و هماهنگ با مرفه بی‌درد جهان، یعنی آمریکا هستند. همان‌هایی که وقتی ایران اسلامی مورد هجوم جنایتکاران غرب و شرق قرار گرفت، بی‌تفاوت از کنار آن گذشتند و چه بسا از انقلاب هم طلبکار بودند و شهید و شهادت و مقدسات را به باد استهزاء گرفتند و امروز هم در جنگ نرم و فرهنگی جاده صاف کن دشمن‌اند و یا مزدور بیگانگان هستند.

 

 

در بخش دیگری از این کتاب درباره «مرگ بر آمریکا در کلام امام خمینی (ره)»، می‌خوانیم: حضرت امام (ره) در طول پیروزی انقلاب و عمر با برکت‌شان بارها نفرت و انزجار خود را از آمریکا بیان کردند. اینک به جملاتی از آن امام راحل عظیم الشأن (ره) توجه کنید:

آمریکا ظالم و ستمگر

«لکن تا حالا هم همین کشورهایی که می‌گویند ما مسلمان هستیم و اسلامی هستیم و اسلامی هستیم، تا حالا هم ما را با اسرائیل همدست می‌دانند! ما که از اول آمریکا را ظالم می‌دانستیم و ستمگر می‌دانستیم و کشور خودمان را در دامان او به واسطه خیانت حکومت سابق اینجا، در دامن او می‌دیدیم هست، مخالفت کردیم با او، مردم قیام کردند و «مرگ بر آمریکا» گفتند و عمل هم کردند و آن لانه جاسوسی را هم گرفتند و عذرشان را خوب خواستند. همه رفتند سراغ کارشان، تا امروز هم به ما گفته می‌شود که اینها با آمریکا همدست‌اند».

مقایسه بین قبل و بعد از انقلاب

«این را مقایسه کنید با حالا و پاسداران عزیز ما و ارتش ما و ... چه شد که آن وقت آن طور بود. در مقابل اجنبی آن طور زبون بودند و این وقت این طور است که جوان‌ها در مقابل آمریکا ایستادند و شعار می‌دهند و می‌گویند که «مرگ بر آمریکا».

انتشارات «سبط اکبر (ع)» کتاب «فلسفه گفتن مرگ بر آمریکا در قرآن» را در 76 صفحه و با قیمت 2500 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط