loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی آثار انقلاب و دفاع‌مقدس در پایگاه خبری مقام معظم رهبری

نویسندگان مرتبط : مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی (نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها)

سه‌شنبه 6 اسفند 1392

پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری به نشانی اینترنتی kamenei.ir اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ی ویژه‌ی مقاومت کرده است. در قسمتی از این بخش که به بررسی و بازخوانی آثار و اندیشه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با موضوع مقاومت دارد، برخی کتاب‌ها درباره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با نگاهی به بیانات معظم‌له هم معرفی می‌شوند. 

«بایدها و نبایدهای شورای انقلاب فرهنگی» «لشکر خوبان» و «ریشه‌ها» برخی از این آثارند. در قسمت دیگر این صفحه، «نقشه‌ی منطقه» قرار دارد که این امکان را به کاربران می‌دهد تا سخنان رهبر انقلاب اسلامی را به تفکیک کشورها مطالعه کنند و در جریان تحلیل ایشان از اوضاع روز منطقه و دنیا قرار گیرند. 

استفتائاتی از رهبر معظم انقلاب درباره خرید کالاهای تولید رژیم صهیونیستی، بخش بیانات عربی و دست‌نوشته رهبر انقلاب در تجلیل از سیدحسن نصرالله بخش‌های دیگر صفحه‌ ویژه مقاومت را تشکیل می‌دهند. 

کاربران می‌توانند برای دسترسی و استفاده از مطالب این صفحه، به این آدرس http://farsi.khamenei.ir/moghavemat مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط