loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ده سال تلاش برای نگارش دانشنامه ای به نام برترین زن جهان

نویسندگان مرتبط : گروه غرب شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

پنجشنبه 28 فروردین 1393

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ابوالقاسم مقیمی، رئیس پژوهشکده دانشنامه نگاری، درباره نحوه برگزاری مراسم رونمایی از «دانشنامه فاطمی (س)» گفت: "در این مراسم، آیت‌الله‌ حسین نوری همدانی، مرجع تقلید و آیت‌الله رضا استادی استاد سطوح عالی حوزه‌ و عضو شورای علمی دانشنامه فاطمی (س) و دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی سخنرانی می‌کنند."

به گفته وی، همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و سرپرست دانشنامه فاطمی (س)، کبری

دانشنامه فاطمی (س) پس از ده سال فعالیت مستمر پژوهشی و به همت جمعی از پژوهشگران برجسته و نخبگان حرفه دانشنامه‌نویسی دینی در شش جلد منتشر شده است. 

خزعلی استاد دانشگاه و رییس شورای فرهنگی‌-اجتماعی زنان و فریبا علاسوند استاد دانشگاه و عضو شورای علمی دانشنامه فاطمی (س) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. 

معاون علمی دانشنامه فاطمی (س) افزود: "در پایان این مراسم از دست اندرکاران این دانشنامه تقدیر و طی مراسمی از این اثر فاخر رونمایی خواهد شد. "
دانشنامه فاطمی (س) پس از ده سال فعالیت مستمر پژوهشی و به همت جمعی از پژوهشگران برجسته و نخبگان حرفه دانشنامه‌نویسی دینی در شش جلد با موضوعات حکمت و معارف، حیات، منزلت و شخصیت آن حضرت و همچنین مسائلی در زمینه حقوق زن و خانواده، مباحث حقوقی و مباحث اجتماعی منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به ساحت آن بزرگ‌بانوی جهان اسلام قرار گرفته است. 

آیین رونمایی از «دانشنامه فاطمی(س)» همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، از ساعت 16:30 تا 19:30 در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم به نشانی قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط