loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سامانه جدید پاتوق کتاب فردا، راه اندازی شد

انتشارات مرتبط : کتاب فردا

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393



امکانات جدید و متفاوتی نسبت به نسخه قبلی سامانه رونمایی شده است که برای استفاده حرفه ای کتابخوان ها و علاقه مندان به فضای حرفه ای کتاب انقلاب اسلامی مناسب خواهد بود. امکاناتی مانند صفحه شناسنامه شخصی کاربران برای پیگیری کتاب های خوانده شده، مورد علاقه و خریداری شده، صفحه مناسبت های روزانه که با توجه به مناسبت های جاری، کتاب های مناسب را در اختیار علاقه مندان می کند؛ راه اندازی سامانه خبرنامه «من و کتاب» که هر هفته با توجه به مناسبت ها و تازه های نشر، گلچینی از کتاب های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را در صندوق پستی مخاطبان معرفی می کند؛ سیرهای مطالعاتی که برای مطالعه گروهی کتاب مناسب خواهد بود و ...

تیم فنی مؤسسه کتاب فردا، در نظر دارد در مرحله بعد جامعه مجازی کتابخوان ها؛ تارلاهای گفتگوی کتاب؛ سیستم خرید و فروش کتاب دست دوم؛ نسخه موبایل سامانه و چند امکان جدید را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. این سامانه در مرحله آزمایشیست که به مرور زمان جزئیات آن اصلاح خواهد شد.

پاتوق کتاب از سال 1385 فعالیت خود را برای توزیع محصولات فرهنگی به مخاطبان و علاقه مندان آغاز کرد، و اکنون توانسته است به عنوان مرجعی برای معرفی و خرید محصولات فرهنگی، که عموماً کتاب را شامل می شود، تبدیل شود. پاتوق کتاب برای برطرف کردن مشکلاتی در عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی سامانه پاتوق کتاب در BookRoom.ir به شماره تماس 02537746992  و یا پست الکترونیک  info@BookRoom.irدر ارتباط باشید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط