loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک نویسنده علت ناپدید شدن هواپیمای مالزی را فاش کرد

دیروز کتابی به صورت ای - بوک در فضای مجازی منتشر شد که داستانی بر اساس هواپیمای ناپدیدشده مالزی به قلم یک نویسنده مالزیایی است.

چهارشنبه 21 خرداد 1393

دیروز کتابی به صورت ای- بوک در فضای مجازی منتشر شد که داستانی است بر اساس هواپیمای ناپدید شده مالزی که هنوز خبر موثقی از سرنوشت آن به دست نیامده است.

نویسنده این کتاب اسکات ماکا یک نویسنده مشهور مالزیایی است که در این مدت به سراغ بازماندگان این حادثه رفته و بر اساس دانسته ها و اطلاعات گردآوری شده و همچنین هنر نویسندگی خودش رمانی در این باره نوشته است.

این کتاب دقیقا همزمان با سومین ماه ناپدید شدن هواپیمای MH370 با 227 مسافر و 12 خدمه پرواز منتشر شد که در هشتم مارس از کوالالامپو بلند شد اما به مقصدش یعنی پکن نرسید.

نویسنده 45 ساله این رمان کوتاه درباره انگیزه نوشتن این رمان گفته است که به دنبال نشان دادن علت های ممکن پدید آمدن این اتفاق است و او رمانش را یک ماجرای پیچیده توصیف کرده است که قهرمان آن یک مسافر زن است که نقش مهمی در خرابکاری های بین المللی دارد و در این ماجرا نیز به عنوان عامل اصلی توطئه و ناپدید شدن هواپیما معرفی شده است.

از انتشار الکترونیکی این رمان 24 ساعت می گذرد اما در این مدت این کتاب صدها بار دانلود شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط