loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«غروب پا به ماه» در دفتر استانی شهرستان ادب رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : شهرستان ادب

مجموعه شعر «غروب پابه ماه» سروده کبری موسوی قهفرخی، با حضور چهره های شاخص شعر امروز ایران در انجمن ادبی چکاد شهرکرد رونمایی می شود.

پنجشنبه 22 خرداد 1393

مجموعه شعر «غروب پابه ماه» سروده شاعر توانای کشورمان کبری موسوی قهفرخی، صبح جمعه 23 خرداد 1393 با حضور چهره های شاخص شعر امروز ایران در انجمن ادبی چکاد شهرکرد رونمایی می شود.

سعید بیابانکی، شاعر و طنزپرداز و میلاد عرفان پور شاعر و مدیر دفتر شعر موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب میهمان این هفته انجمن ادبی چکاد هستند که رونمایی از غروب پابه ماه در آن صورت می گیرد.

انجمن ادبی چکاد، بهمن ماه سال 1392 در ادامه طرح افتتاح انجمن های شعر استانی شهرستان ادب و با هدف خدمت رسانی به شعرای جوان استان های گوناگون ایران، در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد. مدیریت این انجمن هفتگی به عهده ی شاعر نامدار اهل شهرکرد، احمدرضا الیاسی است.

مراسم رونمایی از غروب پابه ماه ساعت 10:30 صبح جمعه 23خرداد 1393 در محل موسسه ی فرهنگی هنری کوله بار واقع در شهرکرد، سه راه سینما، پاتوق کتاب و با حضور شاعران استان چهارمحال و بختیاری و علاقه مندان برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است.

«غروب پابه ماه» را انتشارات شهرستان ادب به تازگی به چاپ رسانده است. شاعر چهارمحالی این مجموعه،  کبری موسوی قهفرخی در هشتمین جشنواره بین المللی شعر فجر در اردیبهشت93 در بخش شعر کلاسیک برگزیده و برنده سرو زرین این جشنواره شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط