loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتابی جدید آیت الله العظمی جوادی آملی

انتشارات مرتبط : اسراء

نویسندگان مرتبط : عبدالله جوادی آملی

کتاب «بر بال اعتکاف» آیت الله العظمی جوادی آملی از سوی نشر اسراء منتشر و روانه بازار نشر شد.

یکشنبه 22 تیر 1393

کتاب «بر بال اعتکاف» نوشته آیت الله جوادی آملی دارای ۶ فصل نظیر «کلیات»، «جایگاه اعتکاف»، «اخلاق و اسرار اعتکاف»، «شروط و آسیب های اعتکاف»، «ویژگی ها و آداب اعتکاف» و «آثار اعتکاف» است.

این کتاب، با نگاه معرفتی به معارف ملکوتی مراسم یاد شده، به تبیین بخشی از نکته ها و اسرار آن پرداخته است و امید می رود برای تشنگان معرفت و شیفتگان قرب الهی که در محفل نورانی اعتکاف گرد هم می آیند، سودمند افتد.

در بخشی از کتاب «بر بال اعتکاف» آمده است: اعتکاف که گرایش به خدا و کرنش و تعظیم زمان دار در برابر اوست، از مهمترین دستورهای دینی است که کمال بندگی و خضوع انسان در پیشگاه ربوبی را برای فرشتگان به نمایش می گذارد و معارف فراوانی همچون احکام، اسرار فضائل، آداب و آثار معرفتی و تربیتی فردی و اجتماعی را در خود جای داده است.

گفتی است، کتاب «بر بال اعتکاف» نوشته آیت الله جوادی آملی دارای ۳۵۰ صفحه است که با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان از سوی نشر بین المللی اسراء منتشر و روانه بازار نشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط