loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمدرضا حکیمی حق التالیف «الحیات» را به مبارزان فلسطینی هدیه کرد

نویسندگان مرتبط : محمدرضا حکیمی

محمدرضا حکیمی بخشی از حق التالیف «الحیات» (چاپ بیروت) را به استادان و جوانان مبارز فلسطینی هدیه کرد.

سه‌شنبه 24 تیر 1393

محمدرضا حکیمی در وصیت نامه مکتوب خود، بخشی از حق التالیف «الحیات» (چاپ بیروت) را به استادان و جوانان مبارز فلسطینی هدیه کرد. مجموعه «الحیات» نوشته برادران حکیمی مشتمل بر 12 جلد است که تا کنون 10 جلد آن منتشر شده است.

نویسندگان در توصیف این مجموعه آورده اند: «الحیات دایره المعارفی است؛ اسلامی، علمی، پژوهشی و ... که روش زندگی فردی و اجتماعیِ آزاد و پیش رو را ترسیم کرده و انسان های سراسر جهان را به پی ریزی یک نظام مردمیِ شایسته فرا می خواند.»

پایگاه «الحیات» که این خبر را نقل کرده در ادامه آورده است: ارتباط محمدرضا حکیمی با جریانات مبارز در لبنان و فلسطین از سابقه طولانی برخوردار است. چندی پیش نیز سید عبدالله صفی الدین نماینده و حامل پیام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار استاد محمدرضا حکیمی، در منزل ایشان، در سخنان خود به نقش «الحیات» در تربیت بدنه و کادر رهبری حزب الله اشاره کرد و بیان داشت: «به یاد دارم از سال هایی چند قبل از تشکیل حزب الله لبنان، در سن 17 یا 18 سالگی، در لبنان اجتماعاتی با بچه های مذهبی داشتیم، که در هیئت ها، مساجد، یا حسینیه ها دور هم جمع می شدیم، کتاب های حضرتعالی و مهم تر از همه «الحیات» الگوی ما بود. همان مجموعه از برادران که با آن کتاب ها مانوس بودند و با آنها خودسازی می کردند، الان در راس مسئولیت های حزب الله هستند. بدین وسیله شما نیز در فتح حزب الله و شکست تاریخی اسرائیل شریک هستید و نقش دارید …»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط