loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تک نگاری های مهدی قزلی منتشر شد

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : مهدی قزلی

«جای پای جلال» مجموعه سفرنامه های مهدی قزلی است که توسط انتشارات سوره مهر تولید و روانه بازار نشر شد.

پنجشنبه 2 مرداد 1393

تک نگاری های مهدی قزلی از استان خوزستان، شهرهای یزد، کرمان، مشهد اردهال، اسالم و روستاهای اورازان، ابراهیم آباد و سگز آباد در قالب کتابی با نام «جای پای جلال» گرد آوری شده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

قزلی در این کتاب پس از گذشت زمانی نزدیک به نیم قرن از سفر جلال آل احمد به برخی شهرهای کشورمان، با هدف مشاهده و تهیه گزارش از تغییرات و عدم تغییرات این شهرها سفر کرده و تأثیر گذشت زمان بر فضای اجتماعی و شهری این مناطق را به سبک جلال آل احمد به تصویر کشیده است.

تفاوت «جای پای جلال» با تک نگاری های جلال آل احمد، در اضافه شدن سفرنامه ای به اسالم می باشد که جلال در دار فانی را وداع گفت. قزلی در سفر خود به اسالم به اطلاعات دست اولی از زندگی آل احمد و همسرش سیمین دانشور دست پیدا کرده است و حتی موفق به مصاحبه با همسر سرایدار جلال آل احمد نیز شده است.

لازم به ذکر است این کتاب در 318 صفحه همراه با عکس هایی از شهرهای مختلف ، در قطع رقعی وشمارگان 2500 نسخه با قیمت 12900 تومان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط