loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشنهاد کتاب برای مطالعه در روز قدس: «یوسرائیل و صهیوناکراسی»

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : سید هاشم میرلوحی

کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی» که سیدهاشم میرلوحی آن را تالیف نموده به رازهای پشت پرده حکومت منحوس آمریکا و هم پیمان دیرینه اش پرداخته و درهای عوالم جدیدی را به روی مخاطب گشوده است.

پنجشنبه 2 مرداد 1393

آرمان قدس شریف و دفاع از مظلوم از اصولی ترین آرمان های انقلاب اسلامی بوده و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب، این آرمان را برای انقلابیون تبیین نمود. با توجه به اینکه دفاع از مظلوم و همت نمودن در کار مسلمین از دستورات آیین رهایی بخش اسلام است، علاوه بر اینکه به منظور تحقق آرمان های انقلاب اسلامی باید تلاش نمود در راستای وظایف دینی نیز نمی توان بی تفاوت بود و باید در راستای ستاندن حق مردم مظلوم فلسطین و زدودن غبار محرومیت از چهره ایشان گام برداشت.

کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی» اثری تحقیقی و پژوهشی به قلم سید هاشم میرلوحی است. این کتاب که از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است با استفاده از منابع دسته اول چهره واقعی رژیم اشغالگر قدس شریف و حامی اصلی آن یعنی ایالات متحده آمریکا را برملا کرده است. این کتاب از جمله کتاب هایی است که در این حوزه نگاشته شده و اثری قابل اعتنا در این عرصه است. از این نویسنده پیش از این، کتاب «آمریکا بدون نقاب» به همت انتشارات کیهان منتشر شده است.

نگارنده کتاب تلاش کرده است در این اثر با استفاده از آمارها و تحلیل ها و همچنین برای اثبات ادعاهای خویش از منابع آمریکایی و صهیونیستی استفاده کند تا هیچ جای اما و اگر و حرفی برای آنان باقی نگذارد و به هیچ وجه از منابع و مآخذ جمهوری اسلامی ایران، بهره ای در نگارش این کتاب نبرده است. عمدتاً از دایره المعارف فانک و گنالز (Funk and Wagnalls) استفاده کرده است که یک دائره المعارف آمریکایی است که متعلق به یهودیان است. در این کتاب نویسنده به جای کلمه یهود، از عبارت جهود استفاده می کند که منظورش همان کلیمیان و یهودیان است.

این کتاب در بخش های مختلفی تنظیم شده است. کتب دینی؛ نقشه راه و ماهیت جهودان، جنایات علیه بشر و بشریت توسط جهودان صهیونیست (جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و ماجرای هولوکاست، فعالیت های غیر صلح آمیز اسرائیل و ترور جان اف کندی به دستور بن گورین و توسط عوامل موساد)، دموکراسی در آمریکا، نوع حکومت و انتخاب رئیس دولت در انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و غیره، و نکاتی چند پیرامون وضعیت فرهنگی آمریکا بخش هایی است که در کتاب آمده است. در پایان کتاب هم بخشی تحت عنوان ضمیمه مباحثی درباره عهد عتیق، اسامی پیامبران و مرد و زن طبق اظهار نظر یهودیان، فعالیت های ضد مسیح و لیست موزه های هولوکاست یهودیان در دنیا و تصاویر از شخصیت ها و جنایات صهیونیسم می آید. اطلاعاتی که در کتاب آمده و با توجه اینکه عمدتا مخاطبان با اطلاعات این چنینی تا کنون مواجه نبوده اند موجب جذب و غرق شدن ایشان در کتاب می شود. این اطلاعات می تواند موجبات ایجاد وحشت خواننده از این رژیم هولناک گردد.

در این کتاب خواننده با تعابیری روبرو می شود که بیشتر معادلات ذهنی وی را برهم می زند و شاید در ابتدا موجب گیج شدن وی شود. به طور کلی کتاب حاضر از عنوان انتخاب شده بر روی جلد آن تا پایان، مملو از کشف های تازه است که با تصاویری که در درون متن گنجانده شده مخاطب را سطر به سطر با خود همراه می کند. برای نمونه، می گویند که آمریکا را نباید ایالات متحده آمریکا خواند، بلکه باید آن را ایالات متحده اسرائیل (یوسرائیل) نامید. این کتاب به بخشی از این حقایق و نیز مطالبی پیرامون این موضوع پرداخته و در این راستا از منابع آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی استفاده کرده است. «لغت (USRAEL) چگونه شکل گرفته است: آمریکایی ها، دو نام (USA) «یو اس ای» و (ISRAEL) «اسرائیل» را ترکیب کرده اند و حرف A را از (USA) «یو اس ای» و همچنین IS را از ISRAEL «اسرائیل» حذف نموده اند و بعد، آن دو را به هم متصل کرده و لغت جدید USRAEL «یوزریل» (ایالات متحده اسرائیل) حاصل شده است.»

مؤلف این کتاب می نویسد: «بعضی از آمریکایی ها با ارائه اسناد، مدارک و دلایل متقن اظهار می دارند که آمریکا چنگال جهودان صهیونیست است و در حقیقت دمکراسی (و یا مردم سالاری و حکومت مردم بر مردم) در آمریکا حاکم نیست، بلکه زایناکراسی (صهیون سالاری)، یعنی سلطه صهیونیسم برمردم، حاکم است و آمریکا سیطره جهودان صهیونیست است.»

احتمالا شما هم از خود پرسیده اید که: « آمریکاست که اسرائیل را زیر سلطه خود دارد یا اسرائیل است که قدرت را در آمریکا در دست دارد؟.» بسیاری، گردانندگان سیاست خارجی آمریکا را جهودان صهیونیست می دانند. یعنی در آمریکا سلطه صهیونیسم بر مردم حاکم است، لذا معتقدند که ایالات متحده آمریکا را باید ایالات متحده اسرائیل نامید. نویسنده این کتاب سعی کرده است تا با نگاهی مستند در آمارها و تحلیل ها به این موضوع بپردازد. از نکات قابل توجه در این کتاب آن است که نویسنده از منابع آمریکایی و صهیونیستی استفاده کرده است. در این کتاب موضوعاتی همچون نقشه راه جهودان، دموکراسی در آمریکا، جنگ های جهانی اول و دوم، نوع حکومت در انگلیس و هولوکاست به چشم می خورد.

آمریکایی ها همواره صحبت از دموکراسی می کنند که خودشان هم بهره ای از آن ندارند. رئیس جمهور آمریکا توسط مردم انتخاب نمی شود. در اصل الکتورال کالج است. یعنی هیأتی رئیس جمهور آمریکا را انتخاب می کند و نه مردم. در کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی: ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیسم بر مردم» به این قضیه پرداخته شده است.

چاپ هفتم این کتاب در 504 صفحه و شمارگان 2000 نسخه و قیمت 15هزار تومان از سوی دفتر نشر معارف روانه بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط