loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقبال از کتاب «عباس دست طلا»

انتشارات مرتبط : فاتحان

۳ هزار نسخه دیگر از چاپ چهارم کتاب «عباس دست طلا» با همان ویرایش و طرح جلد قدیمی از سوی نشر فاتحان منتشر و روانه بازار نشر شد.

شنبه 11 مرداد 1393

چندی پیش نشر فاتحان خبر از انتشار چاپ پنجم کتاب «عباس دست طلا» را داده بود که به دلیل نگارش مقدمه دوم و بازنگری مجدد آن توسط «محبوبه معراجی پور» نویسنده این اثر، چاپ و انتشار آن به تعویق افتاد.

در این راستا انتشارات فاتحان به دلیل پرمخاطب بودن کتاب «عباس دست طلا» مجبور به انتشار 3 هزار نسخه از چاپ چهارم این کتاب شد که اکنون این کتاب با همان قیمت قبلی و با ارائه تخفیفاتی منتشر و روانه بازار نشر شده است.
به گفته حسین مؤذن مدیر بازرگانی نشر فاتحان، استقبال از کتاب «عباس دست طلا» بسیار خوب است به گونه ای که انتظار کشیدن برای چاپ پنجم با اصلاحات و افزودن مقدمه دوم نویسنده را برای مخاطب جایز ندانستیم؛ به همین منظور 3 هزار نسخه دیگر از این کتاب را منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه کردیم.

 

 

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از اصناف پشتیبان جنگ درباره کتاب «عباس دست طلا» به بیان مطلبی پرداختند که در پشت جلد این کتاب آورده شده است که در ذیل از خاطرتان می گذرد: این کاری که اخیراً شروع شده که از شماها با این جزئیات و ریزه کاری ها خاطرات می گیرند، این هم کار خیلی خوبی است.

ما دو جلد از این کتاب های شما را خواندیم، یکی کتاب آقای بنایی را خواندم یکی هم کتاب این آقای حاج عباس دست طلا را که مفصل و با جزئیات (گفته) خواندم. خیلی خوب بود انصافاً، مخصوصاً کتاب ایشان، هم مطلب در آن زیاد بود، هم آثار صفا و صداقت در آن کاملاً محسوس بود و انسان می دید. خداوند انشاءالله فرزند شهید ایشان را با پیغمبر (ص) محشور کند و خودشان را هم محفوظ بدارد.»

گفتنی است، نشر فاتحان چاپ چهارم کتاب «عباس دست طلا» داستانی از زندگی حاج عباس علی باقری را برای دومین بار در 272 صفحه و با قیمت 6000 تومان منتشر و روانه بازار نشر خواهد کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط