loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دردسرهای عظیم» در جدیدترین شماره مجله سروش

انتشارات مرتبط : سروش

شماره ۱۵۹۹ مجله سروش با ده ها مطلب متنوع و بررسی کارنامه چهار بازیگر تلویزیون منتشر شد.

یکشنبه 26 مرداد 1393

مجله سروش در جدیدترین شماره خود ابتدا گفت وگوی مفصلی را با حسن هدایت کارگردان، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و تدوین گر سینما و تلویزیون انجام داده و در آن دلایل بازی ها و آثار تکراری در سینما و تلویزیون مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و همچنین با بهنام تشکر بازیگر سینما و تلویزیون در مورد تکرار در نقش آفرینی به گفت و گو نشسته اند که خواندن آن برای خوانندگان خالی از لطف نیست.

در این شماره گزارشی مفصل از چهار بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از تیپ های خود را تکرار کردند تهیه شده و سوابق بازیگری آنها بیان شده است.

یکی دیگر از پرونده های جذاب این شماره نگاهی به مجموعه «دردسرهای عظیم» با بازی درخشان مهدی هاشمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است که قطعا می تواند بینندگان زیادی را پای تلویزیون بکشاند.

در این پرونده شاهد گزارشی مفصل از سبک بازی مهدی هاشمی و تیپ جدیدی که در این مجموعه ایفا می کند هستیم و همچنین گفت وگوی مفصلی با شهین تسلیمی بازیگر مجموعه «دردسرهای عظیم» انجام شده است.

از جمله مطالب دیگر بخش رادیو تلویزیون مجله سروش می توان به گزارشی از برنامه موفق «نود»، گفت وگو با هرمز شجاعی مهر و گزارشی از پشت صحنه برنامه «سیمای خانواده»، گفت وگو باش بنم مقدمی به بهانه یک ماه حضورش در دو مجموعه تلویزیونی، گزارشی از مشکلات و شیرینی های اجرا در تلویزیون، گزارشی از آثار نمایشی با موضوع امام رضا (ع)، گزارش اختتامیه سومین دوره «صدای آزاد» در رادیو جوان و ده ها مطالب خواندنی دیگر؛ اشاره کرد.

بخش فرهنگ و هنر مجله سروش صفحات خود را با گفت وگوی جذابی از جانی دپ بازیگر موفق سینمای هالیوود آغاز می کند که دلیل آن بررسی آثار این بازیگر از شبکه نمایش است.

گزارشی از نشست ادبیات مقاومت در ترنجستان سروش، نقد و بررسی برنامه «دستان» جدی ترین برنامه موسیقی رسانه ملی، گزارشی از برنامه «هفت» با موضوع فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، گزارشی از گفت وگوی مهران رجبی در برنامه «رخ تو رخ» و بررسی جایگاه تئاتر تلویزیونی و تفاوت ماهیت اجرای صحنه ای تئاتر با آن از دیگر مطالب این بخش است که مطالب ارزشمند و خواندنی زیادی را به مخاطبان انتقال می دهد.

بخش سیاسی مجله سروش نیز مطالب خواندنی همچون گزارشی از برنامه «منظره» رادیو گفت وگو با موضوع بررسی دلایل تعطیلی خانه احزاب، گزارشی از گفت وگوی ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در برنامه «گفت و گوی ویژه خبری» با موضوع وضعیت معوقات بانکی و گزارشی از برنامه «دیروز، امروز، فردا» با موضوع بررسی آسیب های روزنامه نگاری در ایران را موضوع پرونده خود قرار داده و ابعاد و چالش های سیاسی کشور را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط