loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتابی درباره زندگی و شیوه قرآنی آیت الله طالقانی

کتاب «زندگی و شیوه قرآنی آیت الله سید محمود طالقانی» تالیف ابوالفضل خوش منش با موضوع بررسی زندگینامه، خط فکری و شیوه قرآنی وی از سوی انتشارات سروش معرفی و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

چهارشنبه 19 شهریور 1393

کتاب «زندگی و شیوه قرآنی آیت الله سید محمود طالقانی» برداشت هایی از زندگی مرحوم آیت الله طالقانی و شیوه قرآنی ایشان است. مراد از زندگی طالقانی، صحنه های مختلف زندگی وی به عنوان معلم قرآن و مبارزی ناصح و امین و مراد از شیوه قرآنی، شیوه او در تبلیغ و تبیین است.

آیت الله سید محمود طالقانی، دعوتگر بازگشت به قرآن و منادی نظام اندیشگی و فرهنگِ تمدنیِ این کتاب است. او می کوشد هنگام گفتن و نوشتن درباره قرآن، با نگاهی عصری، اجتماعی و تمدنی، عموم مردم ایران و جهان را مدنظر داشته باشد و آنها را مخاطب خود بداند. از فحوای سخن او برمی آید که هر مسلمانی باید خود را مخاطب قرآن کریم بیابد؛ گویی آیات وحی بر خود او نازل شده است. وی آیات قرآن را تروتازه (غضّاً طریّاً) و خود را مخاطبِ نخست قرآن می یابد و می کوشد قرآن را همان گونه انعکاس دهد.

کتاب «زندگی و شیوه قرآنی آیت الله سید محمود طالقانی» در 320 صفحه با قیمت 14هزار توماندر انتشارات سروش منتشر و به علاقمندان ایشان و دوستداران فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی عرضه شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط