loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برپایی نشست خبری بزرگداشت شهریار و نخستین جایزه ادبی به یاد خالق «حیدربابا»

نویسندگان مرتبط : محمدحسین شهریار

نشست خبری بزرگداشت شهریار در حوزه هنری برگزار می شود. بنیاد بین المللی پژوهشی استاد شهریار هم خبر فراخوان نخستین جایزه ادبی با نام این شاعر فقید کشورمان را منتشر کرد.

پنجشنبه 20 شهریور 1393

نشست خبری بزرگداشت استاد شهریار با حضور علیرضا قزوه، رئیس مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، سیدحامد مدنی، نایب رئیس هیئت امنای بنیاد بین المللی استاد شهریار و جواد وند نوروز در حوزه هنری برگزار می‎ شود.

قرار است این برنامه ساعت 10:30 یکشنبه 23 شهریورماه در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار شود.  
 
نخستین جایزه ادبی شهریار
این جایزه 27 شهریور سال جاری، هم زمان با روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت شهریار در بنیاد پژوهشی استاد شهریار برگزار می شود و در آن از 45 پایان نامه برتر دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های سراسر کشور تقدیر می شود. نفرات برتر این جایزه هم یک سکه بهار آزادی دریافت می کنند.

فارغ التحصیلان و دانشگاهیان سراسر کشور که موضوع پایان نامه آن ها استاد شهریار است نیز برای شرکت در این جایزه می توانند یک نسخه از پایان نامه خود را به دفتر مرکزی بنیاد بین المللی پژوهشی استاد شهریار به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر (جم )، کوچه شهید نظری، پلاک 36، واحد 6 ارسال کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط