loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «۵۵۵ نکته از عشق و اقتصاد و زندگی» منتشر شد

انتشارات مرتبط : قدیانی

کتاب «زوج های جوان بخوانند و بدانند (۵۵۵ نکته از عشق و اقتصاد و زندگی)» با ترجمه «زهره احمدی زاده» از سوی نشر قدیانی منتشر و روانه بازار نشر شد.

یکشنبه 23 شهریور 1393

کتاب «زوج های جوان بخوانند و بدانند (555 نکته از عشق و اقتصاد و زندگی)»، شامل جملاتی از این قبیل پیام های موجز، شوق انگیز، پندآموز و گاه طنزآمیز و زیرکانه در قالب ضرب المثل هایی تأمل برانگیز و نقل قول هایی از نویسندگان، شاعران، فلاسفه، اقتصاددانان و شخصیت های دیگر است که ماهرانه گردآوری شده تا قدمی باشد در جهت آسایش خاطر خواننده.

این کتاب دارای بخش هایی همانند «خانم ها»، «گفت وگو»، «کار»، «ثروت»، «مردان»، «ازدواج»، «فرزندان»، «خانواده»، «خانه داری»، «شادمانی»، «زیبایی ظاهری»، «عصبانیت»، «ناملایمات»، «شهامت»، «سالمندی»، «زندگی»، «اقتصادی»، «ثروت» و «آینده» است.

در بخشی کتاب «زوج های جوان بخوانند و بدانند» از «مارلین دیتریک»، آمده است: مردان ترجیح می دهند هنگام ورود به خانه، با همسری خوشحال و خانه ای نامرتب روبه رو شوند، تا با خانه ای مرتب و همسری عصبی.





در بخشی دیگر از «فنی برایس» می خوانید: بگذارید دنیا شما را همانگونه که هستید بشناسد، نه آنگونه که تصور می کنید باید باشید؛ زیرا اگر ژستی به خود بگیرید، دیر یا زود ژست خود را فراموش می کنید و آن وقت، خود واقعی تان کجاست؟

بر اساس این گزارش، انتشارات «قدیانی» کتاب «زوج های جوان بخوانند و بدانند(555 نکته از عشق و اقتصاد و زندگی)» را در 398 صفحه و با قیمت 10000 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط