loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نویسندگان شهرستان ادب به سفرهای ایرانگردی می روند

انتشارات مرتبط : شهرستان ادب

گروه داستان موسسه شهرستان ادب هم به دلیل اهمیت آشنایی نویسندگان با دیدنی های اقصی نقاط کشورمان برنامه سفرهای تجربی را با حضور نویسندگان پیشکسوت و جوان برگزار می کند.

پنجشنبه 27 شهریور 1393

سفر و بازدید از مناطق مختلف کشور برای هر نویسنده ای بسیار مهم، ضروری و ارزشمند است.

گروه داستان موسسه شهرستان ادب هم به دلیل اهمیت این موضوع آشنایی نویسندگان با دیدنی های اقصی نقاط کشور عزیزمان و نیز کسب تجربه های نو و مصاحبت نویسندگان جوان با پیشکسوت این رشته، برنامه سفرهای تجربی را با حضور نویسندگان پیشکسوت و جوان برگزار می کند که این بار کاشان و کویر مرنجاب جایی است که نویسندگان شهرستان ادب به قصد حضور در آن، این سفر را آغاز خواهند کرد.

از جمله مکان هایی که در این مورد بازدید قرار خواهد گرفت می توان به تپه های تاریخی سیلک، شهر زیرزمینی نوش آباد، کویر مرنجاب، دریاچه نمک و ابنیه تاریخی شهر کاشان اشاره کرد.

این سفر صبح پنج شنبه 27 شهریور آغاز و دو روز به طول خواهد انجامید. همچنین هنرمندانی چون قاسمعلی فراست، سید احمد نادمی ، جواد افهمی، علی اصغر عزتی پاک، علی اکبر میرجعفریان، ناصر فیض و علی داودی در این سفر حضور خواهند داشت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط