loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برپایی غرفه ای از کتاب هایی با دست نوشته رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

دبیر ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با اعلام خبر برپایی غرفه «تقریظ» در این نمایشگاه، گفت: در این غرفه، حدود ۴۳ عنوان کتاب که حاوی دست نوشته رهبر انقلاب هستند، به بازدیدکنندگان نمایشگاه دفاع مقدس ارائه خواهد شد.

چهارشنبه 2 مهر 1393

پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور 150 ناشر ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 3 مهر سال جاری در محل باغ موزه دفاع مقدس افتتاح می شود.

به گفته سردارعلی ناظری دبیر ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، مراسم افتتاح این نمایشگاه پنجشنبه 3 مهر سال جاری ساعت 9 صبح با حضور یکی از مسئولان کشوری نظیر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی یا سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی برگزار خواهد شد.

وی ادامه می دهد: در این مراسم نیز جمعی از فرماندهان نظامی، خانواده معظم شهدا و ناشران ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور به عمل خواهند آورد.

سردار ناظری با بیان اینکه در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس 150 ناشر به ارائه بیش از 5 هزار و 500 عنوان اثر به بازدیدکنندگان این نمایشگاه خواهند پرداخت، می افزاید: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از 3 لغایت 11 مهر سال جاری به مدت 9 روز از ساعت 9 صبح الی 20 شب دایر خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کتاب های حاضر در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با چند درصد تخفیف به علاقه مندان ارائه می شود، بیان می کند: تخفیفات معمولاً بین 40 تا 50 درصد است که 20 درصد آن توسط بن کارت هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است، تأمین شده و 20 درصد الباقی توسط ناشران صورت گرفته است.

ناظری در پاسخ به پرسشی دیگر که وجه تمایز نمایشگاه امسال کتاب دفاع مقدس با نمایشگاه سال گذشته چیست، ادامه می دهد: فعال کردن بخش «بین الملل» و بخش «تقریظ» را می توان وجه متمایز این نمایشگاه به سال گذشته دانست.

وی می افزاید: در بخش «تقریظ»، حدود 43 اثر که توسط مقام معظم رهبری، یادداشتی بر آن نوشته شده است، در معرض دید و خرید مخاطبان پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس قرار خواهد گرفت که بیشتر این کتاب ها مربوط به نشر «سوره مهر» است.

گفتنی است، پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از 3 لغایت 11 مهر سال جاری در باغ موزه دفاع مقدس واقع در اتوبان حقانی آغاز به کار می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط