loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرضه سه کتاب با قیمت مناسب برای شناخت حضرت اباعبدالله علیه السلام

نویسندگان مرتبط : محمدجواد مروجی طبسی

حجت الاسلام و المسلمین مروجی طبسی سه کتاب ارزشمند پیرامون شخصیت و نهضت امام حسین علیه السلام را تالیف کرده اند که این آثار به تازگی تجدید چاپ شده و با قیمت مناسب به علاقه مندان عرضه می شود.

سه‌شنبه 29 مهر 1393

1 - معرفی کتاب ملکوت منی: قیام و نهضت بی بدیل حسینی، اگرچه از شفافیت و اتقان خاصی برخوردار است و گذشت زمان، پیوسته ابعاد وسیعتری از این واقعه را روشن ساخته و خواهد ساخت، اما با این وجود، ممکن است با پرسش ها و ابهاماتی برای برخی از دوست داران و ارادتمندان آن حضرت به ویژه نسل جوان همراه باشد. بی تردید یافتن پاسخ دقیق و جامع آن ها، بر عمق ارادت و معرفت به امام(ع) و ایمان به حقانیتِ هدف و راه ایشان، خواهد افزود.

تا کنون کتب متعددی در زمینة پاسخ گویی به شبهات عاشورایی نگاشته شده است.

کتاب «ملکوت مِنی»، مجموعه ای از پرسش ها وپاسخ ها پیرامون قیام امام حسین(ع) است. مجموعه ای که علاوه بر بحث دربارۀ عزت حسینی و مظاهر آن، به علل قیام حضرت و چگونگی آن نیز پرداخته و در این میان به شبهاتی چند، نیز پاسخ گفته است.

2 - معرفی کتاب امام حسین علیه السلام و قرآن: امام حسین (ع) از جمله انسان های قادر عالم هستی است، که زندگی او با قرآن آمیخته شده بود. ایشان در آغاز زندگی کودکی همراه با قران بودن، عاشق و دلداده این کتاب آسمانی بودند. اگر سخن می گفتند قرآن می خواندند، پیوسته از قرآن دفاع می کردند، و اگر نامه می نوشتند از آیات قرآن بهره می بردند و اگر هم سکوت می کردند در آیات آن می اندیشیدند، این کتاب به گوشه ای از زندگی قرآنی این امام بزرگوار پرداخته است.

3 - معرفی کتاب پیوسته با حسین علیه السلام از خاک تا افلاک: حقیقت این است که شاکله و هویت شیعه را، محبت و ارتباط معنوی خاص او با پیشوایان معصوم تشکیل می دهد و همین محبت اهل بیت(علیهم السلام) است که او را در مسیر رسیدن به کمال رهنمون می شود.

در این میان، بر اساس سفارش های معصومین به ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص)، الگوپذیری از سومین پیشوای شیعیان و بزرگ رهبر آزادگان جهان، حضرت حسین بن علی(ع) و محوریت بخشی به محبت و ارتباط با ایشان، از جایگاهی بس والا برخوردار است.

امام حسین(ع) به عنوان احیاگر اسلام و ارزشهای والای انسانی، به حق، چراغ هدایت و کشتی نجات امت، لقب گرفته و در مرتبه ای قرار دارد که زنده نگهداشتن یاد او و الگوپذیری از سیرة او در طول زندگی، ضامن سعادت و نیک بختی انسان تواند بود.

نویسنده افتخار دارد برای نخستین بار، روایات و دستورات نورانی معصومین(ع) دربارة ارتباط شیعیان با امام حسین(ع) و الگوپذیری از ایشان را از دوران پیش از تولد تا پس از مرگ و حشر در قیامت، گردآورده و تابلویی زیبا از سبک زندگی حسینی، ترسیم نماید.

«پیوسته با حسین از خاک تا افلاک»، به بررسی بایدها و باورهای مرتبط با پیوند عمیق یک شیعه - حتی پیش از تولد - با سیدالشهدا(ع) می پردازد و در بردارندة عناوینی چون: برداشتن کام نوزاد با تربت، انتخاب نام حسین برای او، محبت به امام و رفتن به زیارت ایشان، زنده نگه داشتن یاد امام حسین، شفاجویی از تربت و آمیختن آن با حنوط میت، ایمنی از فشار قبر و محشور شدن با شهدای کربلاست.

مطالب این کتاب در سه فصل تدوین و تقدیم خوانندگان محترم می گردد:
فصل اول: با امام حسین علیه السلام، از ولادت تا احتضار
فصل دوم: با امام حسین علیه السلام، از احتضار تا رستاخیز
فصل اول: با امام حسین علیه السلام، از قیامت تا بهشت جاودان

علاقه مندان به تهیه این آثار می توانند این کتاب ها را با قیمت 19000 هزار تومان از طریق مراجعه به سایت پاتوق کتاب فردا به آدرس اینترنتی www.bookroom.ir تهیه نمایند یا با شماره تلفن 02537840969 تماس حاصل کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط