loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشانی از داغ لاله ها با بررسی آثار عاشورایی سیدمهدی شجاعی

انتشارات مرتبط : کتاب نیستان

نویسندگان مرتبط : سید مهدی شجاعی

برج میلاد تهران در هفته کتاب، نشست هایی ادبی را با موضوع فرهنگ عاشورا و بررسی آثار منتشرشده در این حوزه برگزار می کند.

دوشنبه 19 آبان 1393

انتشارات نیستان با همکاری برج میلاد برای هفته کتاب برنامه هایی در 3 روز تدارک دیده اند که شامل بررسی داستان، نمایشنامه و شعرخوانی با موضوع عاشورا می شود و این سه نشست با عنوان «نشانی از داغ لاله ها» برگزار می شود.

روز شنبه 24 آبان نمایشنامه «غزل کفر» نوشته امیر دژاکام بررسی و روخوانی می شود. در این روز امیر دژاکام و داوود فتحعلی بیگی درباره این نمایشنامه و جایگاه نمایش های آئینی صحبت می کنند و اردلان شجاع کاوه و الیزا اورامی نیز به نمایشنامه خوانی اثر می پردازند.

نشست روز یکشنبه 25 آبان به مرور آثار عاشورایی سیدمهدی شجاعی اختصاص دارد. از شجاعی طی سه دهه گذشته کتاب های متعددی با این مضمون منتشر شده که قرار است طی این نشست به بررسی آنها پرداخته شود. در این روز سیدمهدی شجاعی، نصرالله قادری و حجت الاسلام معاونیان درباره این آثار گفت وگو خواهند کرد.

روز دوشنبه 26 آبان نیز نشست شعرخوانی با حضور محمود اکرامی فر، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی و قربان ولیئی برگزار خواهد شد.

حضور در این برنامه ها برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

این نشست‎ ها در ساعت 18 و در سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط