loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری نماز

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری نماز در رشته های فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی(انیمیشین)، فیلمنامه نویسی و ... اعلام شد.

سه‌شنبه 4 آذر 1393

چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری با مشارکت ستاد اقامه نماز و جهاد دانشگاهی به میزبانی استان گلستان در موضوعات رمان، عکاسی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی(انیمیشین)، فیلمنامه نویسی، تولیدات چند رسانه ای و تولیدات سخت افزاری برگزار می شود و در نهایت به نفرات برگزیده هر بخش هدایایی ارزنده اهدا می شود.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه جاری است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی استان گلستان، گرگان، بلوار پنجم آذر، نبش آذر چهارم، ستاد اقامه نماز استان گلستان ارسال کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه این جشنواره با شماره 1-32320050-017 و یا به پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir مراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط