loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقبال مخاطبان از کتاب های زائری درباره حجاب و سبک زندگی

انتشارات مرتبط : آرما

کتاب های حجت الاسلام محمدرضا زائری درباره حجاب جزو پرفروش ترین های نشر آرما است و این نشر هم اکنون چاپ سوم «حجاب با حجاب» و چاپ ششم «حجاب بی حجاب» را وارد بازار نشر کرده است.

سه‌شنبه 11 آذر 1393

کتاب های حجت الاسلام محمدرضا زائری درباره حجاب جزء پرفروش ترین های نشر آرما است و این نشر هم اکنون چاپ سوم «حجاب با حجاب» و چاپ ششم «حجاب بی حجاب» را وارد بازار نشر کرده است.

کتاب «حجاب بی حجاب» با هشت مقاله به بررسی جنبه های اجتماعی و فرهنگی حجاب پرداخته است و در بخش های پایانی، نویسنده با بررسی حجاب اسلامی با توجه به مد روز، ضمن انتشار تصاویری به معرفی یکی از مؤسسات موفق در طراحی و تولید حجاب اسلامی برای دختران نوجوان در بیروت می پردازد.

محمدرضا زائری در بخشی از پیشگفتار با تأکید بر اهمیت حجاب در اسلام، به جایگاه سیاسی و فرهنگی آن در کشورهای مختلف اشاره کرده و یادآور می شود: «حجاب، یک التزام فردی و شخصی نیست که بتوان مثل نماز در خلوت و خفا خواند و یا مثل روزه بی نشان و پنهان بدان پرداخت؛ بلکه انتخابی علنی و جدی و آشکار است که معنا و مفهومی گسترده دارد و آثار و تبعات گسترده ای نیز بر آن مترتب می شود. حساسیت و اهمیت حجاب از جهات مختلف، اقتضا می کند که با نگاهی جامع بدان پرداخته شود و چه در مقام پژوهش و چه در مقام آسیب شناسی و سیاست گذاری برای ترویج و تبلیغ از زاویه حیثیت اجتماعی و فرهنگی خاص آن مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.»

کتاب «حجاب با حجاب» که مانند دیگر کتاب های زائری با قلمی شیوا و با نگاهی انتقادی نوشته شده است، در ادامه کتاب دیگر این نویسنده یعنی «حجاب بی حجاب» نوشته شده و نگاهی تازه و دوباره به مساله بدحجابی و عوامل آن در جامعه دارد.

زائری در بخشی از مقدمه کتاب «حجاب با حجاب» نوشته است: «در کتاب حاضر از این واقعیت تلخ سخن گفته ایم که باحجاب رفتار و عملکرد نادرست برخی اشخاص حقیقی و حقوقی، روی زیبا و دلپذیر مفهوم متعالی و آرمانی و ارزشمند حجاب پوشانده شده است. اگر برخی رفتارها و کردارهای نادرست و ناشیانه و گاه تخریبی و فاجعه بار نبود، شاید ابعاد گوناگون اجتماعی و فرهنگی این حکم الهی و فریضه شرعی به راحتی تبیین می شد و پذیرش آن برای مخاطبان بسیار گواراتر و آسان تر بود.»

گفتنی است کتاب «سبک زندگی» این نویسنده نیز با استقبال مخاطبان به چاپ سوم رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط