loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قصه های اینجوری» و چند کتاب دیگر برای کودکان منتشر می شود

کتاب «قصه های اینجوری»، مجموعه ۳ جلدی «قصه های الکی پلکی» و مجموعه تصویری «پیازی که گرمش بود»، تازه ترین آثار زیر چاپ «محمدرضا شمس» است که در آینده نزدیک برای مخاطبان کودک و نوجوان به چاپ خواهد رسید.

شنبه 15 آذر 1393

محمدرضا شمس نویسنده ادبیات کودک و نوجوان به زودی 30 قصه کوتاه را در قالب کتابی با عنوان «قصه های اینجوری» برای گروه سنی کودک منتشر می کند.

مضمون داستان های این کتاب، بیشتر کارهای خیال انگیز و تخیلی است از حیوان ها، اشیاء، گیاهان و غیره که به زودی از سوی نشر «پیدایش» به چاپ خواهد رسید.

از دیگر کتاب های زیر چاپ «محمدرضا شمس» در نشر «پیدایش»، می توان به مجموعه 3 جلدی «قصه های الکی پلکی»، اشاره کرد که به صورت گروهی با نویسندگانی نظیر  «شکوه قاسم نیا» نوشته و به چاپ خواهد رسید، همچنین این مجموعه 3 جلدی، قصه های تخیلی برای مخاطبان کودک و نوجوان است.

مجموعه تصویری «پیازی که گرمش بود» از دیگر آثار این نویسنده در نشر پیدایش است که مضمون آن نیز به ماجرای پیازی مربوط می شود که به شدت گرمش است و هر بار حیوانی یکی از برگ هایش را برمی دارد و چیزی برای خود درست می کند تا اینکه پیاز به یک پیازچه تبدیل می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط