loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«هفت روایت خصوصی» به چاپ دوم رسید.

انتشارات مرتبط : سپیده باوران | موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

نویسندگان مرتبط : حبیبه جعفریان

کتاب «هفت روایت خصوصی» سید موسی صدر پس از هفت ماه به چاپ دوم رسید.

شنبه 29 آذر 1393

به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، حبیبه جعفریان، در این کتاب به روایت زندگی امام موسی صدر آن گونه که نزدیکان و خویشان ایشان نقل کرده اند، پرداخته است.

این کتاب شامل نه بخش است: مقدمه؛ روایت بعد: ملیحه (کوچک ترین فرزند امام)؛ روایت۱: پری خانم (همسر امام)؛ روایت ۲: صدری (صدرالدین صدر، فرزند ارشد امام)؛ روایت ۳: حورا (دختر ارشد امام)؛ روایت ۴: علی صدر (برادر امام)؛ روایت ۵: خواهر ها (طاهره، فاطمه، ربابه و زهرا صدر)؛ روایت ۶: خواهر هشتم (فاطمه صدرعاملی، خواهرزاده امام)؛ روایت ۷: ام غیاث (دوست خانوادگی).

در بخشی از مقدمۀ کتاب که با استفاده از گفت وگویی با آیت الله موسوی اردبیلی تنظیم شده است، می خوانیم: «آدمی مثل آقاموسی را خدا گاهی علاقه اش می کشد خلق کند: آدمی که هم خوب می فهمد، هم خوب بیان می کند، هم منطق قوی دارد. بیان او سحر داشت. آدم ها را آرام می کرد. حتی دشمن هایش هم تأثیر می گرفتند. قیافه اش خوب بود. اندامش خوب بود. همه اش جاذبه بود. دافعه به نظر من هیچ رقمی نداشت. تنها چیزی که بود آزاد بودنش بود، اگر بشود این را به حساب دافعه گذاشت... همیشه فکرهای نو داشت و دنبالشان می کرد. عکسی از او نشان داده بودند به آیت الله خویی که «ببین، این شاگرد نورچشمی ات با زن های بی حجاب نشست و برخاست دارد.» حالا آن جا لبنان بود و آن هم یک سخنرانی بود برای دانشجو ها و جوان ها. دربارۀ مذهب بود اصلاً، در راه مذهب. ولی آدم ها بعضی وقت ها جلو تر از دماغشان را نمی توانند ببینند...»

کتاب «سید موسی صدر؛ هفت روایت خصوصی» را مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با همکاری انتشارات سپیده باوران در ۲۲۰۰ نسخه با قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط