loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حضور رحماندوست با 58 عنوان کتاب در بازار نشر کودک

انتشارات مرتبط : امیرکبیر | موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم | موسسه نشر پنجره

بررسی های انجام شده از 6 جلد کتاب شناسی ماه، نشان می دهد که مصطفی رحماندوست در نیمه نخست سال 93(از فروردین تا پایان شهریور) 58 کتاب را در حوزه کودک و نوجوان تالیف، ترجمه و ویراستاری کرده است.

یکشنبه 7 دی 1393

اطلاعات استخراج شده از 6 جلد کتاب شناسی ماه که زیر نظر سید فرید قاسمی از سوی خانه کتاب تهیه شده، حاکی از آن است که مصطفی رحماندوست در 6 ماهه نخست سال جاری 58 اثر در حوزه کودک و نوجوان تالیف، ترجمه، ویراستاری و مقدمه نویسی کرده است.

تعداد این کتاب ها در فروردین ماه 9 اثر، اردیبهشت ماه 13 اثر، خردادماه 5 اثر، تیرماه 4 اثر، مردادماه 18 اثر و در شهریورماه 9 اثر بوده است.

کاردستی با مقوا، داستان، داستان های حیوانات، داستان های کوتاه چینی، ارگامی، پرندگان، اعداد، حیوان ها، گیاهان، ضرب المثل ها، ادبیات نوجوان، داستان های تمثیلی، افسانه ها و قصه های ایرانی، داستان های آموزنده، لالایی ها و شعر کودکان از موضوعاتی است که در این کتاب ها بیان شده است.

این آثار از سوی انتشاراتی مانند تیمورزاده، پنجره، آبرنگ، محراب قلم، امیرکبیر و خانه ادبیات منتشر شده است.

مصطفی رحماندوست، نویسنده، شاعر و مترجم کودک و نوجوان، سال 1329 در همدان متولد شد. از وی کتاب های متعددی به چاپ رسیده است که از آن جمله می توان به «زیباتر از بهار»، «مرغ قشنگ تپلی»، «آهنگ لالایی»، «آسمان هنوز آبی است»، «کوچه های آبی»، «با چی ببرم؟ با چی بیارم؟»، «اون چیه که اون کیه که»، «ترانه های خواب و خیال»، «موسیقی باد»، «عروسیه عروسی»، «غول کوچولو آمده بترس! لولو آمده»، «چند تا ستاره وای خدا» اشاره کرد.

 ماه تعداد کتاب ها
فروردین
9
اردیبهشت
13
خرداد
5
تیر
4
مرداد18
شهریور
9

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط