loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرفروش ترین آثار کتابفروشی «کیهان» کدامند؟

انتشارات مرتبط : کیهان

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | کامران غضنفری | معصومه آباد

سعید شهلا، مدیر فروش کتابفروشی کیهان با بیان این که قشر دانشجو و جوانان مذهبی بیشترین مراجعه کنندگان این کتابفروشی هستند، گفت: کتاب های مقام معظم رهبری مورد توجه مخاطبان این کتابفروشی قرار گرفته است.

دوشنبه 8 دی 1393

سعید شهلا، مدیر فروش کتابفروشی کیهان درباره این فروشگاه و حوزه فعالیتش گفت: کتاب هایی که در حوزه سیاست، مذهب و جنگ چاپ می شوند همچنین آثار مربوط به حوزه خانواده و اقتصاد، از جمله کتاب هایی هستند که در این کتابفروشی غالب و با سفارش آنها، از ناشران مختلف خریداری می شود.

وی با بیان این که میزان استقبال از کتاب های این فروشگاه نسبت به ماه های گذشته با پیشرفت خوبی همراه بوده است، درباره نحوه چیدمان کتاب های این فروشگاه عنوان کرد: بیشتر کتاب های این فروشگاه به صورت موضوعی طبقه بندی شده اند؛ چراکه اغلب مراجعه کنندگان ما به دنبال موضوع های ویژه ای هستند اما نام نویسنده نیز عامل دیگری در نحوه قراردادن کتاب هاست.

مدیر فروش کتابفروشی کیهان در پاسخ به این پرسش که بیشتر چه قشری از جامعه، مخاطبان کتاب های این فروشگاه هستند، عنوان کرد: بیشتر قشر دانشجو و جوانان مذهبی سراغ کتاب های این کتابفروشی می آیند.

وی همچنین درباره تازه های این کتابفروشی گفت: «درآمدی بر فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای» (محسن مهاجرنیا)، «شناخت و سنجش ایدئولوژی های مدرن» (شهریار زرشناس) و دوره های مختلف آثار رضا پاک نژاد از کتاب هایی هستند که در چند روز اخیر به این کتابفروشی اضافه شده اند.

شهلا در این باره افزود: افزایش موجودی کتاب های این فروشگاه، بستگی به ناشران مختلف و چاپ کتاب های جدید از سوی آنها دارد؛ چراکه به واسطه اخباری که از سوی این ناشران منعکس می شود، متوجه می شویم که چه کتاب هایی برای این کتابفروشی مناسب هستند و جای آنها در این مکان خالی است.

همچنین مدیر فروش کتابفروشی کیهان با اشاره به پرفروش ترین های کتاب های این فروشگاه گفت: «من زنده ام» (معصومه آباد)، «انسان ۲۵۰ ساله: بیانات مقام معظم رهبری پیرامون زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه معصومین علیهم السلام» (گردآوری و تنظیم مرکز صهبا)، «کتاب آه: بازخوانی مقتل حضرت حسین ابن علی» (یاسین حجازی)، «قیام حسینی» (مقام معظم رهبری)، «راز قطع نامه: چرایی و چگونگی پایان جنگ تحمیلی» (کامران غضنفری)، «اسرار آیت: زندگینامه سیاسی شهید دکتر سید حسن آیت» (جواد موگویی) و پرونده مسکوت (محمدحسن روزی طلب) از جمله کتاب هایی است که به تازگی منتشر شده و در صدر پرفروش های این کتابفروشی در چند ماه اخیر بوده اند.

وی با بیان این که این فروشگاه بیشتر با ناشرانی چون کیهان، صهبا و مرکز اسناد انقلاب اسلامی همکاری می کند به نویسندگانی که کتاب هایشان بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد، اشاره کرد و گفت: در مجموع کتاب های مقام معظم رهبری، کتاب های کامران غضنفری و محمدحسن روزی طلب بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط