loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امیرحسین آقاپور از حادثه طبس می گوید

انتشارات مرتبط : سوره مهر | حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

امیرحسین آقاپور نویسنده و پژوهشگر به تازگی نگارش کتابی با موضوع تاریخی حادثه طبس را به پایان رسانده و این اثر به زودی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می رسد.

سه‌شنبه 9 دی 1393

امیرحسین آقاپور با بیان این که نگارش کتاب «تاریخچه حادثه طبس» را به پایان رسانده است، اظهار کرد: بررسی و بازنویسی این اثر در دفتر تاریخ شفاهی حوزه هنری انجام شده و به زودی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می رسد.
وی درباره نحوه نگارش این اثر گفت: تلاش کردم تا در روایت حادثه طبس از اسناد دسته اول و معتبر خارجی و داخلی استفاده کنم و البته دفتر تاریخ شفاهی حوزه هنری نیز در ترجمه بخش های مورد نیاز از منابع خارجی به من یاری رساندند.
این نویسنده و پژوهشگر همچنین اظهار داشت: «تاریخچه حادثه طبس» به روایت دوران پس از انقلاب اسلامی، روزهای نزدیک به اشغال سفارت آمریکا در کشورمان، خاطرات دانشجویان آن دوران از این واقعه و فضای امنیتی پس از اشغال سفارت خانه و همچنین حادثه طبس و واکنش های سیاست مداران در آن دوران می پردازد.
آقاپور با تاکید بر این که درباره تسخیر لانه جاسوسی، حسن بهشتی پور در اثری مجزا به طور کامل تحقیق و پژوهش انجام داده، گفت: در این کتاب به صورت گذرا به واقعه تسخیر لانه جاسوسی پرداخته ام و بیشتر تمرکزم را بر روی حادثه طبس و عملیات نظامی آمریکا و گرفتار شدن آن ها در طوفان شن پرداخته ام.
وی گفت: تلاش کردم تا در این کتاب اگر کسی مسئول بوده و خاطراتی را از آن دوران منتشر کرده بیاورم اما از تحلیل ها و اظهار نظرهای اخیر استفاده نکردم و تفسیر و تحلیل ماجرا را به عهده مخاطب گذاشته ام.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط