loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقد و بررسی رمانی متفاوت در حوزه سبک زندگی دینی

انتشارات نیستان به دلیل اهمیت کتاب «برپا» نوشته مریم راهی جلسه نقد و بررسی را با همکاری فرهنگسرای گلستان برگزار می کند.

سه‌شنبه 9 دی 1393

رمان «برپا» نوشته مریم راهی کتابی جدید و متفاوت از انتشارات نیستان است که در قالب یک داستان عاشقانه از گرفتاری ها و فراز و فرودهایی که برای زندگی قهرمان آن به وجود می آید می گوید و به دنبال نشان دادن سبک زندگی اسلامی و موحدانه در زندگی امروز است؛ زندگی امروزی با تمام پیچیدگی ها و سردرگمی های زندگی شهری که خیلی ها عنان زندگی خود را از دست می دهند و دچار بحران می شوند اما قهرمان این ماجرا در گیر و دار همه این گرفتاری ها به اصول زندگی دینی خود پایبند است و به زیبایی ماجرایی شاعرانه را روایت می کند.

انتشارات نیستان به دلیل اهمیت این کتاب جلسه نقد و بررسی را با همکاری فرهنگسرای گلستان برگزار می کند که سه شنبه 9 دیماه ساعت 17 تا 19 میزبان علاقه مندان است. در این برنامه نویسنده اثر و منتقدین، محمدرضا گودرزی و مرتضی طاهری و علاقمندان حوزه داستان، حضور خواهند داشت.

این برنامه در فرهنگسرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان برگزار می شود و حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط