loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار یک نمایشنامه دیگر برای کودکان توسط سروش

انتشارات مرتبط : سروش

کتاب نمایشنامه «در را باز کنید» تالیف منوچهر اکبرلو با تصویرگری هدی عظیمی از سوی انتشارات سروش برای کودکان و نوجوانان منتشر شد.

جمعه 12 دی 1393

کتاب نمایشنامه «در را باز کنید» با زبانی ساده ماجرای پسری به نام علی را روایت می کند. علی علاقه زیادی به ورزش کشتی دارد و آمادگی بدنی خوبی هم برای این ورزش دارد. او در ذهن خود قهرمانی در مسابقات کشتی را می پروراند اما از طرف پدر خود در فشار است که به جای ورزش کردن درس بخواند تا مانند پوریا پسر پرویز خان باعث سربلندی خانواده شود. بعد از کلی ماجراهای جذاب بالاخره علی راه حلی برای مشکل خود پیدا می کند.

این کتاب همچون دو کتاب اخیر منوچهر اکبرلو با زبانی ساده و به سبک نمایشنامه به رشته تحریر درآمده است و کودکان و نوجوانان را با هنر نمایشنامه نویسی آشنا می کند، ضمن آنکه علاقمندان و به ویژه دانش آموزان می توانند از روی این کتاب ها، نمایش های جذابی را در مدارس خود اجرا کنند.

چاپ نخست کتاب «در را باز کنید» در 32 صفحه تمام رنگی، کاغذ گلاسه، شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت 4هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار کودکان و نوجوانان علاقمند به نمایشنامه نویسی قرار گرفته است.  

منوچهر اکبرلو از نویسندگان، منتقدان و هنرمندان شناخته شده در عرصه نمایش است که پیش از این آثار متعددی در حوزه نمایشنامه نویسی از وی منتشر شده است.

در روزهای گذشته دو کتاب نمایشنامه «روشنایی های شهر» و «بچه های عاشورا» وی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط