loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیر نشر زرین حکمت: تنها فروشگاه عرضه آثار دفاع مقدس در ارومیه تعطیل است

مدیر انتشارات «زرین حکمت» ارومیه گفت: متاسفانه فروشگاه ویژه آثار دفاع مقدس در سطح این استان وجود ندارد و تنها فروشگاه نشر شاهد این آثار را عرضه می کرد که مدتی است تعطیل شده است.

یکشنبه 14 دی 1393

موسی طجرلو، مدیر انتشارات زرین حکمت ارومیه گفت: این انتشارات از آذرماه سال 1392 تدوین کتاب های زندگی نامه شهیدان استان آذربایجان غربی را بر اساس ماه مورد توجه قرار داد و این مجموعه در آذرماه 93 کامل شد.
وی نگارش و تدوین این مجموعه را بر اساس درخواست ستاد یادواره شهیدان استان آذربایجان غربی دانست و ادامه داد: این ستاد، یادواره های خود را هر ماه به یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همان ماه برگزار می کند و در پی خروجی هایی مکتوب برای این برنامه ها بود.
مدیر انتشارات زرین حکمت با اشاره به کتاب «مرزبانان فرهنگ» که سال گذشته در حوزه انقلاب اسلامی منتشر کرده بود، افزود: بیشتر کتاب هایی که در این حوزه منتشر می کنم، آثار سفارشی هستند که در یاواره توزیع می شوند.
وی درباره میزان استقبال از این آثار توضیح داد: بیشتر کتاب ها در همان یادواره ها توزیع می شوند اما حدود 100 جلد از هر دوره انتشار نیز به فروش می رسند. از آنجایی که شماره تماس انتشارات در شناسنامه اثر درج شده است و مخاطبان اصلی آثار که خانواده شهیدان هستند، در هر دوره یادواره های برگزار شده مخاطبانی از انتشار آثار قدردانی کرده بودند.
طجرلو با بیان این که برخی خانواده شهیدان هم از این که پس از مدت ها اثری درباره شهید آن ها انتشار یافته بود، خرسند بودند، افزود: انتشار آثاری درباره شهیدان در یادواره ها سبب شد که بروشور های غیرکاربردی و متفرقه درباره شهیدان منتشر نشوند. در تهیه این آثار، از پرونده فرهنگی شهیدان در بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز مصاحبه با خانواده شهیدان بهره گرفتیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در نمایشگاه های ویژه حوزه دفاع مقدس حضور داشته اید؟ گفت: متاسفانه فرصتی برای عرضه آثار حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه ها نداشتیم اما قصد داریم این دوره های 12 ماهه زندگینامه شهیدان را در قالب بسته ویژه هم عرضه کنیم.
این ناشر درباره چگونگی عرضه آثار حوزه دفاع مقدس انتشارات «زرین حکمت» در سطح استان آذربایجان غربی گفت: متأسفانه فروشگاه ویژه آثار دفاع مقدس در سطح این استان وجود ندارد و تنها فروشگاه نشر شاهد این آثار را عرضه می کرد که مدتی است تعطیل شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط