loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجلد سوم «جرعه ای از دریا» به قلم آیت الله شبیری زنجانی منتشر می شود

رئیس مؤسسه کتابشناسی شیعه گفت: مجلد سوم «جرعه ای از دریا» به قلم آیت الله شبیری زنجانی از سوی این مؤسسه در آستانه انتشار قرار دارد.

سه‌شنبه 16 دی 1393

حجت الاسلام رضا مختاری رئیس مؤسسه کتابشناسی شیعه ضمن بیان این مطلب، گفت: چند کتاب جدید به تازگی از سوی موسسه منتشر شده که یکی از آنها «گزیده دانشوران و رجال اصفهان» اثر آیت الله مبارکه ای اصفهانی است که حدود هفتاد سال از وفات ایشان می گذرد.

وی در ادامه افزود: آیت الله مبارکه ای از شاگردان شهید مدرس، آیت الله حائری مؤسس حوزه و آیت الله نائینی بوده و کتابش مشتمل بر دو بخش است، نخست شرح زندگانی 110 نفر از علمای معاصر اصفهان و دوم زندگینامه خودنوشت ایشان از شرح سفرهای مرحوم مبارکه ای به کشورها و شرح های مختلف است.

حجت الاسلام مختاری با تأکید بر اینکه کتاب گزیده دانشوران و رجال اصفهان دارای زندگینامه خودنوشت مؤلف دارای سبک نگارش «سیاحت شرق» آقانجفی قوچانی است، توضیح داد: به طور مثال از ملاقات با گاندی در سفر هند و ملک عبدالعزیز در سفر حج و علمای وهابی و مناظره با آنها در این گزارش تشریح شده است.

وی در ادامه افزود: اثر دیگر سرگذشت آیت الله شهید سید حسن مدرس است که این اثر از 110 جلد سلسله بزرگان شیعه است که شماره 95 آن است که در 1040 صفحه همراه با اسناد و تصاویر جالب آورده شده است این نوشتار جامع ترین اثر در سرگذشت شهید مدرس به شمار می رود.

حجت الاسلام مختاری یادآور شد: کتاب «رنج و ایثار» شرح حال علامه محمدباقر محمودی که چند سال پیش از دنیا رفتند و آثار زیادی نیز منتشر کردند نیز به تازگی منتشر شده است.

وی درباره اثر در دست انتشار «جرعه ای از دریا» توضیح داد: پیشتر، دو مجلد آن به قلم آیت الله شبیری زنجانی منتشر شده بود و الان جلد سوم در آستانه انتشار است. این آثار درباره شخصیت های شیعه و آثار آنها است یعنی هم شخصیت ها و هم آثار علمی و مکتوب آنها معرفی می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط