loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چارچوب مفهومی تفکر انتقادی از نگاه امام علی (ع) مکتوب شد

کتاب «اندیشه ناب» تألیف «اشرف حمیدی» به زودی از سوی نشر «جهاد اندیشه» منتشر و روانه بازار نشر می شود.

چهارشنبه 17 دی 1393

کتاب «اندیشه ناب» تألیف «اشرف حمیدی» برای استفاده دانش آموزان، دانشجویان و پژوهشگران از سوی انتشارات «جهاد اندیشه» به زودی منتشر و روانه بازار نشر می شود.
موضوع این کتاب، «تفکر انتقادی» است، یعنی کتاب با ارائه تعارف اخیر تفکر انتقادی از یک سو و رصد گزاره های اصلی آن در بیانات امیرالمؤمنین (ع) از سوی دیگر، دیدگاه صاحب نظران این حوزه از علم را با نگاه امام علی (ع) مورد مقایسه تطبیقی قرار داده است.
محمود حدادی، مدیرمسئول نشر «جهاد اندیشه» درباره کتاب «اندیشه ناب»، می گوید: از ویژگی های کتاب می توان به ارائه «چارچوب مفهومی تفکر انتقادی از نگاه امام علی (ع)» برای پژوهشگران به عنوان مبنایی برای طراحی و ارائه «الگوی علوی تفکر انتقادی» اشاره داشت.
وی ادامه می دهد: چکیده عربی و انگلیسی و کتابنامه های فارسی و انگلیسی نیز در تنظیم و تدوین کتاب «اندیشه ناب» مورد ملاحظه بوده است.
بر اساس این گزارش، کتاب «اندیشه ناب» در قطع رقعی و در 88 صفحه دربردارنده هفت فصل با عناوینی همچون «تفکر»، «قرآن و تفکر»، «امام علی (علیه السلام) و تفکر»، «تفکر انتقادی»، «امام علی (علیه السلام) و تفکر انتقادی»، «چارچوب مفهومی تفکر انتقادی از نگاه امام علی (علیه السلام)» و «مروری» بر پژوهش ها»، است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط