loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«اصحاب الحسین»؛ مجموعه شعر ۷۲ شاعر آیینی منتشر شد

مجموعه شعر «اصحاب الحسین» شامل اشعار عاشورایی ۷۲ شاعر در مدح و ثنای یاران امام حسین (ع) به کوشش جواد قربان پور منتشر شد.

چهارشنبه 17 دی 1393

مجموعه شعر «اصحاب الحسین» که حاوی اشعار عاشورایی شعرای مختلف است به کوشش و تدوین جواد قربان پور از سوی انتشارات موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی روانه بازار نشر شده است.
این کتاب مشتمل بر اشعاری در مدح و ثنای اصحاب هاشمی و غیر هاشمی حضرت سیدالشهدا (ع) است که اباعبدالله الحسین (ع) اینچنین در مورد ایشان فرموده است: «حقا که اصحابی با وفاتر و برتر از یاران خودم و اهل بیتی نیکوکارتر و با عاطفه تر از خاندان خودم نمی بینم، خدا از طرف من جزای خیر با شما عطا فرماید.»
«اصحاب الحسین» از میان سروده های 72 شاعر مانند علی انسانی، غلامرضا سازگار، محمدعلی مجاهدی (پروانه)، سیدعلی موسوی گرمارودی، مرتضی امیری اسفندقه، حبیب الله چایچیان، سیدرضا مؤید، علی اکبر لطیفیان، قادر طهماسبی (فرید)، علیرضا قزوه و جمعی از شعرای آیینی منتشر شده است.
همچنین در ابتدای این کتاب بعد از زیارت ناحیه مقدسه، مقدمه استاد محمدعلی مجاهدی (پروانه) بر این کتاب آمده است.

مجموعه شعر «اصحاب الحسین» در 302 و شمارگان 5000 نسخه با قیمت 9000 تومان روانه بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط