loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشارات صریر چهار اثر داستانی تازه را در دست چاپ دارد

انتشارات مرتبط : نشر صریر

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار | احمد شاکری

انتشارات «صریر» در صورت تامین بودجه مناسب تا پایان سال جاری (1393) چهار کتاب تازه منتشر و دو اثر را تجدید چاپ می کند.

یکشنبه 21 دی 1393

رضا دولتی، معاون ادبیات انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مسئول نشر صریر، گفت: مجموعه نقدی بر آثار داستانی دفاع مقدس به سرپرستی جهانگیر خسروشاهی در دست تدوین است.

وی با بیان این که در این کتاب 10 اثر داستانی حوزه دفاع مقدس به قلم نویسندگانی چون احمد شاکری و محمد رضا سرشار بررسی می شود، افزود: این آثار داستانی کتاب هایی هستند که تا پایان سال 1392 نوشته و با نظر شورای کارشناسی معاونت ادبیات و انتشارات برای نقد انتخاب شده اند. این کتاب تا پایان سال 1393 منتشر خواهد شد.

دولتی از در دست انتشار بودن مجموعه خاطره دفاع مقدس با عنوان «دروازه غربی» نوشته مجتبی مهدی خانی خبر داد و گفت: این کتاب در کرمانشاه نوشته و کار صفحه بندی و طراحی روی جلد آن نیز انجام شده اما به دلیل کمبود بودجه انتشار آن تا کنون به تعویق افتاده است.

وی از کتابی با نام «آب هرگز نمی میرد» به قلم سردار حمید حسام  به عنوان دیگر اثر در دست انتشار صریر نام برد و ادامه داد: این کتاب به خاطرات یکی از شهیدان دوران دفاع مقدس می پردازد. همچنین در صورت تامین بودجه مناسب کتاب «آنک جنگ، اینک داستان» که بررسی داستان های کوتاه دفاع مقدس را در بر دارد نیز تا پایان سال 1393 از سوی انتشارات صریر به چاپ می رسد.

به گفته مسئول انتشارات صریر، کتاب های «بمبی در کابین» نوشته سید حکمت قاضی میرسعید و «راز نگین سرخ» به قلم سردار حمید حسام هم در آستانه تجدید چاپ هستند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط