loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

18 جلد کتاب کودک انتشارات سروش رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : سروش

هم زمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی از 18 جلد کتاب کودک و نوجوان انتشارات سروش برگزار می شود.

یکشنبه 5 بهمن 1393

هم زمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی از 18 جلد کتاب کودک و نوجوان انتشارات سروش صبح روز سه شنبه 7 بهمن ماه در ترنجستان بهشت (خیابان شریعتی تهران) برگزار می شود.

در این مراسم جمعی از نویسندگان، مترجمان، تصویرگران و فعالان کتاب کودک و نوجوان حضور خواهند داشت و این کتاب ها شامل مجموعه هفت جلدی مهارت های زندگی به قلم مایکلین ماندی با تصویرگری آر. دابلیو. اَلی و ترجمه مریم رزاقی مقدم و سپیده خلیلی، مجموعه پنج جلدی «بچه ها بیائید نمایش» مجموعه نمایشنامه برای کودکان نوشته: منوچهر اکبرلو، مجموعه سه جلدی «بچه های عاشورا»، «روشنایی های شهر» و «در را بازکنید» نوشته منوچهر اکبرلو با تصویرگری هدی عظیمی و عاطفه ملکی جو، «تخت و مورچه» تألیف شهرام کرمی و تصویرگری هاله پارسازادگان، «خط خطو» نوشته و تصویرگری: کلر ژوبرت و «قارچ غول آسا» ترجمه پروانه بیات هستند که طی ماه های جاری منتشر شده اند.

مراسم رونمایی از 18 عنوان کتاب کودک و نوجوان از ساعت 10 صبح در فروشگاه بزرگ ترنجستان بهشت واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به میرداماد، نبش خیابان بهشت آسا برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان به ویژه فعالان عرصه کتاب کودک و نوجوان و علاقمندان آزاد است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط