loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان های «کامران شرفشاهی» درباره امام رضا(ع) به زودی منتشر می شود.

انتشارات مرتبط : تجلی مهر

نویسندگان مرتبط : کامران شرف شاهی

مجموعه داستان «آشناترین غریب» تألیف «کامران شرفشاهی» تا پایان بهمن سال جاری منتشر و روانه بازار نشر می شود.

شنبه 11 بهمن 1393

کامران شرفشاهی، نویسنده در گفت وگویی، درباره کتاب «آشناترین غریب»، بیان داشت: این اثر دربرگیرنده 16 داستان کوتاه درباره امام رضا (ع) است.

به گفته وی، کتاب «آشناترین غریب» به تازگی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ دریافت و تا پایان ماه جاری منتشر و روانه بازار نشر می شود.

شرفشاهی ادامه داد: از دیگر کارهای زیر چاپم، می توان به مجموعه دفتر شعر مثنوی با عنوان «مثنوی های بی قراری»، اشاره کرد که تا بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به چاپ خواهد رسید.

وی افزود: مجموعه یادداشت هایم درباره دفاع مقدس، یکی دیگر از کتاب های زیر چاپم است که برخی از آنها در مطبوعات به چاپ رسیده و برخی دیگر هنوز منتشر نشده اند که آن نیز در صورت اخذ به موقع مجوز تا نمایشگاه بین المللی کتاب سال آتی با عنوان «عبور از مرز» از نشر «تجلی مهر» منتشر می شود.

بر اساس این گزارش، از کامران شرفشاهی تاکنون آثاری نظیر مجموعه داستان «ردی بر رمل های تشنه»، «سبز و سپید و سرخ»، «سرود سرخ حماسه»، «آفتاب امید»، «فصل آبی پرواز» و «سرزمین ستاره ها» منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط