loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«اینک شوکران» به زندگینامه مدیرکل شهید بهزیستی مازندران رسید.

انتشارات مرتبط : روایت فتح

نویسندگان مرتبط : لعیا رزاق زاده

کتاب «اینک شوکران؛ شهید محمد صبوری» به قلم «لعیا رزاق زاده» به زودی منتشر می شود.

دوشنبه 13 بهمن 1393

لعیا رزاق زاده، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت وگویی، بیان داشت: کتاب «اینک شوکران؛ شهید محمد صبوری» به زودی از نشر «روایت فتح» به چاپ خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه «اینک شوکران» به زندگینامه جانبازان جنگ تحمیلی اختصاص دارد، اضافه کرد: شهید صبوری یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که به دلیل عارضه شیمیایی در سال 77 به درجه شهادت نائل آمد.

رزاق زاده بیان کرد: شهید صبوری به همراه همسرش «جمیله قلعه نوعی» از مبارزان و فعالان زمان انقلاب بودند که بعد از پیروزی انقلاب، صبوری که یک مددکار است به سمت مدیرکل بهزیستی استان مازندران منصوب شده و در مدت مسئولیت خود چندین بار در جبهه حضور یافته و شیمیایی می شود.
وی ادامه داد: کتاب «اینک شوکران؛ شهید محمد صبوری» روایت زندگی شهید از زبان همسرش از دوران مبارزات شهید صبوری در قبل از پیروزی انقلاب، فعالیت های وی در سازمان بهزیستی و فعالیت هایی که در مسجد قائم شهر استان مازندران انجام داده، مربوط می شود.

این نویسنده معتقد است، به احتمال زیاد نگارش کتاب «اینک شوکران؛ شهید محمد صبوری» تا پایان بهمن سال جاری به اتمام خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، «لعیا رزاق زاده» متولد 1358 در نقده و دارای مدرک مهندسی شیمی و نفت است که تاکنون دو کتاب با عنوان از «خونین شهر» از مجموعه کتاب های «روزگاران» و کتاب «شهید ستاری» از مجموعه آثار «آسمان» را به چاپ رسانده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط