loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از فصلنامه نقد کتاب «کلام، فلسفه و عرفان» و نقد رمان «مفتون و فیروزه»

نویسندگان مرتبط : سعید تشکری | صادق کرمیار

سرای اهل قلم در پانزدهمین روز بهمن ماه میزبان نشست های رونمایی از فصلنامه نقد کتاب «کلام، فلسفه و عرفان»، «نگاهی به نقش نادر ابراهیمی در ادبیات انقلاب» و نقد و بررسی رمان «مفتون و فیروزه» می شود.

چهارشنبه 15 بهمن 1393

مراسم رونمایی از فصلنامه نقد کتاب «کلام، فلسفه و عرفان» به سردبیری مالک شجاعی جشوقانی و با حضور مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و دیگر سردبیران فصلنامه نقد از ساعت 10 تا 12 در سرای اهل قلم برگزار می شود.

سرای اهل قلم همچنین از ساعت 14 امروز، چهارشنبه 15 بهمن ماه  میزبان نشست «نگاهی به نقش نادر ابراهیمی در ادبیات انقلاب» می شود. این مراسم نیز با حضور فرزانه منصوری، کامران پارسی نژاد و علی الله سلیمی برگزار خواهد شد.

نقد و بررسی رمان «مفتون و فیروزه» روایتی دست اول از انقلاب اسلامی در مشهد نیز نشست دیگری در سرای اهل قلم است که از ساعت 16 با حضور سعید تشکری، محمد ابراهیمیان، صادق کرمیار و عبدالرضا فریدزاده برپا خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط