loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افتتاح جشنواره و نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با حضور بیش از 40 ناشر تخصصی

نمایشگاه و جشنواره کتاب کودک و نوجوان ایران در مراسمی با حضور بچه ها و خانواده ها، از امروز (شنبه 18 بهمن ماه) برای یک هفته به میزبانی کانون پرورش فکری در تهران آغاز شد.

یکشنبه 19 بهمن 1393

هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان از صبح امروز (شنبه 18 بهمن) با افتتاح نمایشگاه کتاب طی مراسمی با حضور بیش از 40 ناشر تخصصی این حوزه کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان به عنوان یکی از بخش های اصلی هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان، امسال به عنوان یکی برنامه های دهه فجر درحالی افتتاح شد که جمعی از نویسندگان و هنرمندان کشور از خانواده ها دعوت کرده اند که در کنار خریدهای شب عید، خرید کتاب برای بچه ها را نیز جدی بگیرند.

در این نمایشگاه بیش از 40 ناشر تخصصی کودک و نوجوان تازه ترین کتاب های خود را با تخفیف های 10 و 15درصدی به مدت یک هفته عرضه کردند و در کنار آن، مربیان کانون نیز در سالن نمایشگاه خیابان حجاب تهران، کارگاه های سفال گری، خوش نویسی، نقاشی و قصه گویی دایر کردند.

این جشنواره که از برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت دهه فجر است، هرروز از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر، در کنار غرفه های کتاب، با برگزاری نمایش فیلم و تئاتر و کارکاه های هنری، پذیرای عموم بازدیدکنندگان و خانواده ها و مدارس خواهد بود.

هر روز در دو نوبت صبح و عصر، تئاتر «ماهی رنگین کمان» برای بچه ها اجرا و در ساعات مختلف نیز فیلم های سینمایی و انیمیشن های مناسب برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان اکران می شود.

همچنین در این جشنواره نام کتاب های برگزیده سال گذشته که در 9 بخش داوری شده اند در روز 20 بهمن طی مراسمی اعلام و از مولفان برتر قدردانی خواهد شد.

دو نشست تخصصی «بررسی شرایط کنونی و چشم انداز آینده ادبیات کودک و نوجوان» و «کتاب و کتاب خوانی کودک و نوجوان؛ بررسی شرایط کنونی و چشم انداز آینده» میزگردهایی هستند که روزهای 19 و 21 بهمن ماه با حضور هشت صاحب نظر برای عموم کارشناسان برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط