loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سال های بنفش» روی پیشخوان کتاب فروشی ها رفت

انتشارات مرتبط : کتابستان معرفت

نویسندگان مرتبط : داوود امیریان | مظفر سالاری | علی مشکینی | محمد محمودی نورآبادی | ابراهیم حسن بیگی | فهیمه پرورش

رمان «سال های بنفش» اثر ابراهیم حسن بیگی از سوی انتشارات «کتابستان معرفت» روانه بازار کتاب شد.

یکشنبه 19 بهمن 1393

کتاب «سال های بنفش» اثر ابراهیم حسن بیگی از سوی انتشارات کتابستان معرفت باز نشر و روانه بازار کتاب شد.

«سال های بنفش» اثری بسیار جذاب در حوزه انقلاب اسلامی است. شخصیت اول داستان در دوران پهلوی به خاطر مبارازت علیه رژیم به زندان رژیم طاغوت رفته و اتفاقاتی در آن مکان برایش رخ می دهد.

«سال های بنفش» داستان پسری روستایی است به نام علی که در حوالی بندر شاه (بندر ترکمن فعلی) زندگی می کنند. علی که کلاس پنجم دبستان تحصیل می کند، با روحانی جوانی به نام سید رسول که به روستای آنها، خواجه نفس تبعید شده، آشنا می شود. پدر علی، اوستاابوالحسن مردی متدین و از معدود خانواده های شیعه در روستایشان است که علی رغم دیگران، از ارتباط پسرش با سیدرسول جلوگیری نمی کند و همین ارتباط و رفت و آمد، علی را به تدریج وارد فعالیت های سیاسی می کند، تا آنجا که رسماً یکی از مبارزین علیه حکومت پهلوی شده و توسط ساواک دستگیر و به 15 سال حبس محکوم می شود.

رمان «سال های بنفش» به قلم ابراهیم حسن بیگی از سوی انتشارات کتابستان معرفت در 1200 نسخه و با قیمت 12900 تومان با طرح جلدی متفاوت در 295 صفحه روانه بازار کتاب شده است.

یکی از سیاست های انتشارات «کتابستان معرفت» احیا و بازگرداندن کتب ارزشمندی است که مورد توجه قرار نگرفته از همین رو این انتشارات با شناسایی این قبیل کتب آنها را به چرخه نشر کشور بازمی گرداند. کتاب «مترسک مزرعه آتشین»، «رویای نیمه شب»، «رُنج»، «پنجره چوبی» و «سرریزون» از جمله کتاب هایی است که از سوی این ناشر بازنشر پیدا کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط