loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» رونمایی می شود

نویسندگان مرتبط : غلامرضا کافی

جلد یک کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» تالیف غلامرضا کافی با حضور چهره های ادبی و فرهنگی در خبرگزاری فارس رونمایی خواهد شد.

یکشنبه 19 بهمن 1393

آیین رونمایی از کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» اثر غلامرضا کافی عصر یکشنبه 19 بهمن با حضور چهره های ادبی در خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

این کتاب که جلد اول پژوهش نامه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است به نقد و بررسی قالب ها و گونه های مختلف در شعر فارسی با محوریت شعر انقلاب و دفاع مقدس است که غلامرضا کافی آن را تالیف کرده است.

در این مراسم که به میزبانی خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، محمدحاتم فروغی جهرمی، فیروز زنوزی جلالی، غلامرضا کافی (مولف اثر)، حسین قرایی و جمعی از علاقه مندان به ادبیات انقلاب حضور خواهند داشت.

رونمایی از کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»
یکشنبه 19 بهمن از ساعت 15 در خبرگزاری فارس واقع در میدان فردوسی، ابتدای خیابان انقلاب، کوچه شاهرود، پلاک یک برگزار خواهد شد.

غلامرضا کافی پژوهشگر حوزه ادبیات دفاع مقدس، شاعر و استاد دانشگاه است. کافی که فارغ التحصیل دکتری زبان و ادبیات فارسی و عضو هیات علمی دانشگاه شیراز است تاکنون 15 جلد کتاب روانه بازار نشر کرده است.

وی مطالعات و پژوهش های تخصصی زیادی در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است. سمفونی های خاردار، همین زنجره تا صبح، ترانک ها،  شرح منظومه ظهر(نقد و تحلیل شعرهای عاشورایی از آغاز تا امروز)، شناخت ادبیات انقلاب اسلامی و دستی بر آتش (شناخت نامه شعر جنگ) از جمله کتاب های این شاعر و پژوهشگر ادبی است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط