loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار مجموعه ۸ جلدی «نخستین کتاب بزرگ من»

انتشارات مرتبط : قدیانی

مجموعه ۸ جلدی علمی آموزشی «نخستین کتاب بزرگ من» از نشر قدیانی برای مخاطبان خردسال منتشر و روانه بازار نشر شد.

یکشنبه 26 بهمن 1393

نخستین «کتاب بزرگ من» شامل هشت کتاب است که به تازگی از نشر «قدیانی» منتشر شده است که هر یک از کتاب ها نیز  خردسالان را با بخشی از جهان اطرافشان آشنا می سازد.

مجموعه «نخستین کتاب بزرگ من»، در قطع رحلی بزرگ، همراه با تصویرهای رنگی زیبا و به صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی برای مخاطبان خردسال به صورت علمی _ اموزشی به چاپ رسیده است.

کتاب های «حیوانات، پرندگان و بچه هایشان»، «واژه نامه تصویری» و «الفبای انگلیسی»  توسط پریسا همایون روز و کتاب های «میوه ها و سبزیجات» و «وسایل حمل و نقل» توسط زهرا خوئینی، و کتاب «افعال حرکتی» و «رنگ ها و شکل ها» نیز توسط «محدثه عسجدی» ترجمه شده است.

این مجموعه کتاب ها به گونه ای به چاپ رسیده اند که علاوه بر مخاطبان خردسال، کودکان هم می توانند به آموزش زبان انگلیسی پرداخته و با حیوانات، پرندگان، میوه ها و سبزیجات سایر کشورها نیز آشنا و اسامی آنها را هم به زبان فارسی و هم انگلیسی بیاموزند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط