loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرضه دو کتاب «همنام گل های بهاری» و «محمد مثل گل بود» در کمپین من عاشق محمد هستم

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف | بوستان فدک

نویسندگان مرتبط : حسین سیدی ساروی | نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

در پاسخ به توهین و هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر خوبی ها پویش عاشقان محمد (صلی الله علیه و سلم)، طرح مطالعاتی زندگی پیامبر را با ارائه دو کتاب «همنام گل های بهاری» ویژه بزرگ سالان و «محمد مثل گل بود» ویژه کودکان و نوجوانان برای عموم مردم اجرا می نماید.

دوشنبه 27 بهمن 1393

این طرح که با رویکرد تکلیفی در دفاع از حریم پیامبر اعظم (ص) انجام می گردد در نظر دارد از روز ۲۲ بهمن ماه، با همیاری خودجوش بسیاری از فعالان فرهنگی اقدام به عرضه این کتاب ها، پایین تر از قیمت تمام شده در اقصی نقاط کشور نماید.

شما می توانید برای شرکت در این پویش، با خرید کتاب به این کمپین بپیوندید:

1 - کتاب «همنام گل های بهاری» ویژه بزرگ سالان

2 - کتاب «محمد مثل گل بود» ویژه کودکان و نوجوانان

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

عباس احمدی

بسم رب الشهدا والصدیقین -- از آنجاییکه شهدای گرانقدر اسلام ناب محمدی (ص) با همه وجود از ساحت قدس اسلام و قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ص) و بویژه رسول اکرم اسلام (ص) دفاع کرده و الگویی برای ما گشته اند و از آنجاییکه اگر برای مسائل فرهنگی اهمیت و یژه ای قائل نباشیم - این خلا را دشمنان با تبلیغات فاسد خویش پر خواهند ساخت و اولویت اول ما توجه و برنامه ریزی مستمر و ابداع روشهای کارامد در جهت نشر فرهنگ اصیل و الهی اسلام ناب محمدی (ص) است ولذا در این مسیر میبایست که همه امکانات را بسیج کرده و با جذب سرمایه های کوچک و تشویق افراد به مشارکت در بحث کتابخوانی که میتواند سطح اندیشه وتفکر نسل جوان و نوجوان را ارتقا بخشد - به مقابله با تبلیغات مسموم و وسیع و همه جانبه دشمنان انسانیت رفت ....

13 فروردین 1394

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط