loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «مبانی دینی اقتصاد مقاومتی» آیت الله نعیم آبادی رونمایی می شود

کتاب «مبانی دینی اقتصاد مقاومتی» تالیف آیت الله نعیم آبادی با حضور چهره های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رونمایی می شود.

یکشنبه 3 اسفند 1393

کتاب «مبانی دینی اقتصاد مقاومتی» به قلم آیت الله نعیم آبادی دوشنبه 4 اسفند در فرهنگسرای شفق رونمایی می شود.
این مراسم با حضور آیت الله نعیم آبادی نویسنده کتاب و سخنرانی حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی و حسن سبحانی استاد دانشگاه، دوشنبه 4 اسفند ساعت 15 در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد.
«مبانی دینی اقتصاد مقاومتی» تازه ترین اثر آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس است که، مبانی دینی در اقتصاد مقاومتی را تشریح و بررسی می کند.

نویسنده در این کتاب در چهار فصل به بررسی و کنکاش شُکر به عنوان شناخت سرمایه ها و بهره وری اولین گام در اقتصاد مقاومتی، احسان به عنوان کلید مقاوم سازی اقتصاد و قناعت برای زندگی گوارا و همچنین آسیب شناسی اقتصاد مقاومتی پرداخته است.
این کتاب که در بررسی اقتصاد مقاومتی از منظر مباحث مطروحه در نوع خود قابل توجه است، در نتیجه گیری تاکید دارد، استفاده صحیح از نعمت ها، هنر بزرگ مومنان است که هم از نعمت ها استفاده می کنند و مدیون آن نعمت ها قرار نمی گیرند و هم رضایت خداوند را با آن به دست می آورند.

آیت الله نعیم آبادی تاکنون 35 کتاب و پژوهش ریشه دار در حوزه مفاهیم اجتماعی دین اسلام منتشر ساخته که بازخوانی تعالیم تربیتی اسلام و بررسی آن ها برای مطابقت با شرایط روز جامعه از ویژگی های آثار اوست.
علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، خیابان 21، بوستان شفق مراجعه و یا با شماره 88554016  تماس و یا به درگاه اینترنتی shafagh.farhangsara.ir  مراجعه نمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط