loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چه خبر از تازه های انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؟

نویسندگان مرتبط : سید عباس نبوی | محمود رجبی | سید محمد غروی | علیرضا اعرافی

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دهمین نمایشگاه کتاب استان قم تازه های نشر خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

پنجشنبه 7 اسفند 1393

در غرفه انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آثار این ناشر به مخاطبان و علاقمندان به کتب دینی و علمی ارائه شده است.

از جمله آثار ارائه برتر انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه می توان به روانشناسی رشد نوشته آیت الله سید محمد غروی، آرای دانشمندان مسلمان نوشته آیت الله علیرضا اعرافی، حقوق اساسی نوشته اسکندری، روش شناسی تفسیر قرآن نوشته محمود رجبی و علی اکبر بابایی، حقوق قراردادها در فقه امامیه نوشته مصطفی محقق داماد، فلسفه قدرت نوشته سید عباس نبوی و مبانی فقهی اقتصاد اسلامی نوشته محمد مهدی کرمی اشاره کرد.

همچنین این ناشر آثاری از جمله تدوین مدل تعاملی پاداش نامحسوس و تجلی ارزش های معنوی در میان کارکنان، علم اقتصاد و مسأله شناخت نوشته عبدالحمید معرفی، فلسفه تعلیم و تربیت مشاء نوشته محمد داودی، تبیین نقش هشام بن محمد بن سائب کلبی در فرهنگ و تمدن اسلامی نوشته وحید سعیدی، برخورد ایدئولوژی ها در ترکیه و موفقیت گفتمان پسا اسلامگرایی نوشته مائده ارکان و مبانی اندیشه سیاسی در اسلام نوشته محمد حسین اسکندری در آینده ای نزدیک به بازار چاپ و نشر عرضه می کند.

دهمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور 340 ناشر و عرضه 50 هزار عنوان کتاب در فضایی به وسعت 15 هزار متر مربع در مجتمع ناشران تا هشتم اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم بازدید کنندگان است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط