loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاعران متعهد در جشنواره شعر فجر مطرح می‌شوند

سه‌شنبه 8 بهمن 1387

علی معلم دامغانی در گفت‌وگو با ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی شعر فجر اظهار درشت: دست‌اندرکاران جشنواره شعر فجر، در مدت سه سال برگزاری آن کوشیده‌اند تا با خدمت خودحق شعر را به جا بیاورند، اما آن‌طور که باید موفق نبوده اند. 

وی تصریح کرد: در سال‌های پس از انقلاب، ما شاعران بسیار خوبی داشته‌ایم و کمیت و کیفیت کاملاً در کنار هم بودند و این نشان می‌دهد، فعالیت شاعران از تبلیغات انجام شده، خیلی بیشتر است و امیدواریم در سال‌های آینده برخی کمبودها در این حوزه با برگزاری جشنواره‌ای مانند شعر فجر جبران شود.
 
دبیر سومین دوره جشنواره شعر فجر با اشاره به مسئولیت این جشنواره در قبال شاعران تأکید کرد: تمامی جشنواره‌های ادبی در یک جهت می‌کوشند، اما این جشنواره به جهت جایگاه و نام، مسوولیت بیشتری را برعهده دارد و قصه شعر و شاعران متعهد در این جشنواره مطرح می‌شود. 

معلم دامغانی گفت: مدیران فرهنگی باید نسبت به مسائل هنری برنامه‌ریزی درست و دقیقی داشته باشند و هدایت و حمایت کافی از اهالی فرهنگ در این جشنواره انجام شود تا مردم شاعران و ادبا را بهتر بشناسند. 

معلم دامغانی افزود: اصلی‌ترین نکته در برگزاری جشنواره شعر فجر باید برنامه‌ریزی برای آینده باشد تا آن‌چه آرمان و آرزوی ماست، تحقق یابد. 

سومین جشنواره بین المللی شعر فجر از 10 بهمن تا 10 اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط