loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار دوجلد از کتاب های «ظرافت های ارتباط»: چگونگی تعامل با فرزند و داشتن خانواده ای شاداب

انتشارات مرتبط : قدیانی

نویسندگان مرتبط : محمدرضا ایزدپور

کتاب «خانه شاد، خانواده شاداب» و «مهارت های تعامل با فرزند» از مجموعه کتاب های «ظرافت های ارتباط» تألیف محمدرضا ایزدپور منتشر شد.

دوشنبه 18 اسفند 1393

مجموعه کتاب های «ظرافت های ارتباط»، بخش های کوتاهی از رموز و مهارت های زندگی است که مباحثی نظیر تعامل با فرزند، همسر، اعضای خانواده و داشتن خانه ای شاد و شاداب را بررسی و تحلیل کرده است.

جلد چهارم از مجموعه کتاب های «ظرافت های ارتباط» با عنوان «مهارت های تعامل با فرزند» دارای فصل های همچون «تربیت فرزند از نگاه دین»، «عوامل اصلی تربیت فرزند از نگاه دین»، «عامل وراثت»، «عامل تغذیه»، «عامل محیط»، «انواع خانواده ها»، «مراحل تربیت فرزند»، «سن و میزان تربیت دینی فرزند»، «پایه های اصلی تربیت دینی در فرزند»، «هماهنگی بین والدین و مربی ها» و «اصول رفتار والدین با نوجوان و جوان»، است.

در پشت جلد کتاب «مهارت های تعامل با فرزند»، آمده است: دارا بودن نگاهی کامل به موضوع فوق العاده مهم «تربیت فرزند» اصلی ترین کلید و راز ساختن جامعه ای متعالی و برگرفته از صفات برجسته انسانی می باشد، و در صورتی که دغدغه اصلی خانواده در عصر ارتباطات ساختن جامعه ای به معنای واقعی پیشرفته باشد، می بایست تحت هیچ شرایطی از موضوع «تربیت فرزند» غافل نگردیده و پیوسته در صدد فراگیری مهارت های صحیح تعامل با فرزند باشد، بدون شک برترین مهارت ها آن دسته از رموزی است که از منابع وحیانی به انسان رسیده باشد. نوشتار کوتاهی که در دست شماست بخش کوچکی از مسئولیت فوق را عهده دار گردیده است.

بر مبنای این گزارش، کتاب «خانه شاد، خانواده شاداب» نیز دارای فصل هایی نظیر «اصول و مؤلفه های زندگی شاد»، «قدرشناسی و قدردانی»، «احترام متقابل»، «دید و بازدید»، «هدیه دادن و گرفتن»، «پرهیز از مقایسه نابجا»، «پرهیز از مشاهده تصاویر مستهجن»، «پرهیز از سستی، تن پروری و کم حوصلگی» و «پرهیز از رفیق بازی افراطی»، است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: اصلی ترین سروده هستی در نظام احسن آفرینش دستیابی انسان به زندگی برتر و همگام با نشاط و شادابی بیشتر است. از آنجا که شادابی خانواده بزرگ ترین دغدغه تمام کتب آسمانی و پیامبران الهی و اوصیای آنان بوده است، دستیابی به اسرار زندگی شاداب موضوعی بسیار حیاتی است که شایسته نیست هیچ انسانی بدان بی اعتنا ورزد، نوشتار کوتاهی که در دست شماست به بررسی کوتاه اصلی ترین عوامل دستیابی خانواده به نشاط حقیقی و پایدار پرداخته و بدون تردید پیاده سازی نکات نگاشته شده در آن زمینه ساز پایداری استحکام و شادابی ماندگار خانواده به شمار می آید.

گفتنی است، «نشر قدیانی» جلد چهارم و پنجم مجموعه کتاب های «ظرافت های ارتباط» را هر کدام به صورت جداگانه در 107 صفحه و با قیمت 6000 تومان منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط