loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دشمن شناسی» از زبان رهبر انقلاب منتشر شد

انتشارات مرتبط : انقلاب اسلامی

کتاب «دشمن شناسی»، شناخت دشمن و روش های مقابله با آن از منظر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی، توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار شد.

سه‌شنبه 19 اسفند 1393

دشمن شناسی از مفاهیمی است که در آیات و روایات اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و بر هوشیاری همیشگی مؤمن و دشمن شناسی او تأکید شده و تبرّی از دشمن که لازمه آن دشمن شناسی است در زمره فروع دین قرار دارد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخش معتنابهی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری به این موضوع اختصاص داشته است.

رهبر انقلاب بارها بر کسب بصیرت، بصیرت زایی و بصیرت افزایی که از ضروریات دشمن شناسی به خصوص در طوفان حوادث اند تأکید کرده اند. ایشان شناخت انواع و اقسام حیله های دشمن و معرفی آنها و آگاه کردن ملت را بارها و بارها به مسئولان و مردم گوشزد کرده اند.

کتاب «دشمن شناسی» به منظور شناخت و روش های دشمن و راههای مقابله با آن در 14 فصل تعاریف، «ضرورت شناخت دشمن»، «علل و دلایل دشمنی»، «ماهیّت و ویژگی های دشمن»، «اهداف دشمن»، «شیوه ها»، «ابزارها و زمینه های دشمن»، «برنامه ریزی های دشمن»، «شیوه ها و ابزار مقابله با دشمن»، «اقشار مورد هدف دشمن»، «عوامل کمک به دشمن»، «نقش امام راحل در مقابله با دشمن»، «ایستادگی در برابردشمن»، «رسانه ها و دشمن»، «استعمار فرانو و صهیونیسم»، «بزرگترین دشمن ملّت ایران» و کلام آخر تحت عنوان «پایان رویارویی ما با دشمنان چه وقت خواهد بود؟» به همت انتشارات انقلاب اسلامی تنظیم شده و در 512 صفحه به مبلغ 150.000 ریال عرضه می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط