خبر

    تازه های انتشارات آرما: از «نام ها و نهضت ها» تا «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی»

    مدیر انتشارات آرما در استان اصفهان از تازه های انتشارات خود در حوزه تاریخ خبر داد و گفت: «مرزبانان بیدار»، «ایران متحول، غرب جدید»، «نام ها و نهضت ها» و «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی» عناوین کتاب های منتشر شده این انتشارات هستند.
    مجتبی شاهمرادی درباره تازه های انتشارات «آرما» گفت: کتاب «مرزبانان بیدار» عنوان کتابی است که برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده و به تاریخ معاصر ایران می پردازد.

    وی ادامه داد: این کتاب توسط حامد شکوری به نگارش درآمده و در آن از شخصیت های تاثیرگذار تاریخ ایران از جمله امیرکبیر، ستارخان، باقرخان، میرزا کوچک خان، رئیس علی دلواری و بسیاری دیگر از چهره های تاریخی سخن به میان آمده است.

    چاپ نخست کتاب «مرزبانان بیدار» در 48 صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و بهای هفت هزار تومان منتشر شده است.

    رجوع دوباره به تاریخ با «ایران متحول، غرب جدید»

    وی بیان کرد: «ایران متحول، غرب جدید» عنوان کتاب دیگری است که متن گفتارها و نوشتا رهایی از رضا داوری اردکانی، کریم مجتهدی، سیدمرتضی آوینی، اصغر طاهرزاده، غلامعلی حدادعادل، موسی نجفی و محمد مددپور را تشکیل می دهد.

    مدیر انتشارات آرما افزود: در این کتاب غرب به عنوان یک تمدن و کلیت بررسی می شود که امروز جامعۀ ما با آن نیز مواجه است. این اثر رجوعی دوباره به تاریخ و بازبینی آن برای دریافت فهم صحیح از تاریخ ایران و ارتباط آن با جهان خارج است.

    چاپ نخست کتاب «ایران متحول، غرب جدید» در 188 صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و بهای 6 هزار تومان منتشر شده است.
     
    شناخت بیشتر هویت تاریخی در «نام ها و نهضت ها»

    شاهمرادی افزود: کتاب «نام ها و نهضت ها» از سری کتاب های «و انتم الاعلون» است که به موضوع تاریخ، تفکر و تمدن می پردازد. هدف از انتشار این مجموعه کتاب ها شناخت هر چه بیشتر «هویت تاریخی» است. این کتاب مجموعه مقالات، سخنرانی ها و مصاحبه هایی از موسی نجفی را دربردارد.

    چاپ نخست کتاب «نام ها و نهضت ها» در 336 صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت هفت هزار تومان منتشر شده است.

    ارائه تبیین علمی از افق تمدنی و آینده انقلاب اسلامی

    مدیر انتشارات آرما خاطرنشان کرد: کتاب «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی» نوشته ابوذر مظاهری، تلاشی در قلمرو آینده پژوهی با ارائه تبیینی علمی و درست از آینده تمدنی انقلاب اسلامی است.

    شاهمرادی اضافه کرد: این کتاب دهمین جلد از سری کتاب های «و انتم الاعلون» است که در سه فصل گردآوری شده است. «فلسفه تاریخ آینده انقلاب اسلامی»، «روش آینده شناسی انقلاب اسلامی» و «چگونگی آینده انقلاب اسلامی» فصل های این کتاب را تشکیل می دهند.

    چاپ نخست کتاب «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی» در 228 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و بهای هفت هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

    برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

    ورود یا ثبت‌نام